View Single Post
  #61  
Παλιό 10-03-2011, 15:54
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA

[QUOTE=GeorgeP;334262]Αυτο το esa το πληρωνεις αδρα με την αγορα της μοτο, αμα ''σκασει'' μεσα στην εγγυηση ¨η στο ''good will'' εχει καλως, αν σκασει μετα..........

ετσι ειναι !!


Και άλλα travel enduro (ευρωπαικης προελευσης) εχουν μεγαλες διαδρομες αναρτησεων (μεγαλυτερες των adventure) και μαλιστα της ιδιας εταιρειας αμορτισερ αλλα δεν σκανε!!! Τεχνικως, η μεγαλες διαδρομες ειναι παντελως ασχετες με τα ''σκασιματα'' των αμορτισερ!!!!

και γιατι σκανε μονο στα adventure και οχι στα απλα ξερει καποιος να μας πει??


Σε πολλα βαραντερο του 2006 και μετα τα οποια εχουν μικροτερες κατα πολυ διαδρομες απο τα GS παρατηρηθηκε το ιδιο φαινομενο, διαρροες απο την τσιμουχα του εμβολου. Οι ιδιοκτητες τους ΔΕΝ ειχαν την ιδια αντιμετωπιση απο την εδω αντιπροσωπεια της χοντα οπως εκανε και κανει η BMW αναγνωριζοντας ετσι εμμεσως πλην σαφως την ελλατωματικοτητα του συγκεκριμενου ανταλλακτικου.
Αλλα εδω ειναι άλλος ''αχυρωνας'' και δεν μπορω να επεκταθω παραπανω στο θεμα των Βαραντερο!!!



Οκ..

Τα συνδυαζουν χρονια τωρα στους αγωνες με περισση αξιοπιστια αλλα ακομη δεν τα εχουν περασει στην παραγωγη. Ισως γιατι δεν πιστευουν στην χρησιμοτητα τους σε αυτο το χωρο, ισως πάλι γιατι οι Γιαπωνεζοι δινουν την τεχνολογια στον λαο με το σταγονομετρο!!!



και η ΒΜW που την προσφερε απλοχερα ειδαμε...


Οι οριακες ρυθμισεις (αληθεια, τι εννοεις οριακη ρυθμιση?) δεν παιζουν κανεναν ρολο στην προβληματικοτητα του συγκεκριμενου συστηματος!
Το συγκεκριμενο συστημα αντι να προφορτιζεις ελατηριο με το χερι μηχανικα το ακνει απο το τιμονι ηλεκτρικα, ειναι το ιδιο πραγμα. Το ιδιο και με την αποσβεση επαναφορας. Δεν χαλαει το συστημα esa (ηλεκτρικο μερος της αναρτησης) αλλα το ιδιο το αμορτισερ απο οτι εχω καταλαβει.



Ναι, ειναι πιο απλα, αλλα το συστημα esa δεν επιβαρυνει με την λειτουργια του την αναρτηση. Ειτε την ρυθμισεις χειροκινητα με μηχανικο τροπο ειτε με ηλεκτρικο τον ιδιο φορτο εργασιας θα εχει το αμορτισερ το οποιο ειναι και αυτο που χαλαει/δακρυζει!!!!!

ετσι...


Ποιος σου ειπε οτι τα βαραντερο (αν απευθυνεσαι σε αυτα) εχουν μονον προφορτιση ελατηριου??? Εχουν και αποσβεση επαναφορας οπως και τα GS, ειτε ηλεκτρικα ειτε μηχανικα=το ιδιο και το αυτο![
Αποσβεση επαναφορας εχουν ολες οι αναρτησεις εκ φυσεως!!

Εσυ που την ειδες την ρυθμιση αποσβεσης επαναφορας??(γιατι σε αυτο αναφερεσαι μαλλον)
Για βαλε μια φωτο να μαθουμε και οι ασχετοι!
Για βαλε!

Last edited by paschalis; 10-03-2011 at 16:06.
Reply With Quote