
10-03-2011, 16:46
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ζωγραφου
Μoto: R 1200 GS
|
|
Απάντηση: GS 1200 '08 Αντικατάσταση Ανάρτησης ESA
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από paschalis
Οχι.
Απλα σκαει μονο στα adventure και μαλιστα μονο σε αυτα που εχουν esa.
Που απλα σημαινει οτι οι μεγαλες διαδρομες της αναρτησης παιζουν ρολο στο οτι σκαει -αλλιως θα εσκαγε και στα απλα 1200-.
Και επισης σημαινει οτι αν εισαι καλος στα ηλεκτρικα οπως οι γιαπωνεζοι δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να τα συνδυασεις και με μια αναρτηση.
Σκεψου επισης ποσοι χρηστες esa σε αdventure μπορει να καταπονησαν την αναρτηση αθελα τους με τις οριακες ρυθμισεις που επελεξαν απλα δοκιμαζοντας το συστημα.
Σε ενα πισω αμορτισερ με πολυ μικροτερες διαδρομες και μηδεν ρυθμισεις εξαιρουμενου του ελατηριου τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν τα συνδυασεις μαλιστα και με ενα καφεδακι 
|
Έχω το απλό GS και μου έσκασε η ανάρτηση στα 60.000 χλμ.
Χωρίς να έχω πάει χώμα...
Χώρις να παίζω με το ESA...
Το μόνο που έκανα, ήταν να βάζω τα 2 κρανάκια, όταν έβαζα συνεπιβάτη και να βάζω το NORM από το COMF όταν έβγαινα από την πόλη...
|