
11-03-2011, 03:14
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS
R 51/3
CB250RS
|
|
Απάντηση: Η κυβέρνηση αναζητά ευθύνες για το χάος στην Εθνική Οδό
Χωρίς να υποστηρίζω ότι οι δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς λειτουργούν πάντα άψογα και χωρίς λάθη , δεν είναι και σωστό να τα πετάμε όλα επάνω τους για ότι συμβαίνει, έχουμε σαν οδηγοί μερίδιο ευθύνης όπως είπε και ο George P. Όταν δυσμενή καιρικά φαινόμενα συνδυάζονται με αυξημένη κίνηση τα προβλήματα είναι αναπόφευκτα , πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουμε καραμπόλες 70-80 + αυτοκινήτων στις οτομπαν σε δυσμενείς συνθήκες. Τα τεχνικά μέσα έχουν συγκεκριμένο ρόλο και χρήση ,π.χ.το αλάτι δεν στρώνεται <<προληπτικά>> πριν την χιονοθύελλα, ούτε κατά την διάρκεια αυτής γιατί αμέσως καλύπτεται , η αξία του είναι να διαλύσει ,για να μην παγώσει, το μικρό στρώμα χιονιού που μένει μετά το πέρασμα των εκχιονιστικών, τα οποία περνάμε εφόσον στρωθεί το χιόνι …κ.α. Δυστυχώς το φαινόμενο οδηγών χωρίς αλυσίδες ,φορτηγών κ.α. που δημιούργησαν ουσιαστικά το συγκεκριμένο πρόβλημα, είναι μέσα στο DNA μας και δεν φαίνεται να αλλάζει όπως έδειξε και ο Γιώργος με τις προ 20 ετών φώτο .
Την Κ.Δεύτερα υπήρχε απαγορευτικό για φορτηγά άνω του 1,5 Τ στο ρεύμα εισόδου ,πως και από πού πέρασαν δεν γνωρίζω… Η τροχαία συνεργάζεται με τους φορείς αλλά δεν κλείνει <<προληπτικά>> τους αυτοκινητοδρόμους και σαφώς δεν μπορεί να ελέγξει δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα για αλυσίδες ,ούτε να βεβαιώσει εκ των υστέρων τις δεκάδες? εκατοντάδες? περιπτώσεις υπό τις συνθήκες που επικρατούσαν (δηλαδή θα έκαναν πορεία 15 χιλιόμετρων ανάμεσα στα ακινητοποιημένα οχήματα ψάχνοντας… παραβάτες ???). Να επισημάνω ότι για μια ακόμα φορά οι ανυπόμονοι έμπαιναν την ΛΕΑ και τα οχήματα βοήθειας ανέβηκαν ανάποδα ….βέβαια αυτή την φορά είχαν άλλοθι γιατί δεν έβλεπαν διαγράμμιση από το χιόνι. 
|