View Single Post
  #3  
Παλιό 25-05-2009, 10:51
wet & dirty Ο/Η wet & dirty βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: athens
Μoto: R1200GS ADVENTURE & UNIVEGA ALPINA HT-550
Μηνύματα: 2,942
Προεπιλογή Απάντηση: Service 5000km........

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara Εμφάνιση μηνυμάτων
Και πάλι, ούτε αυτό το διευκρινίζει το manual. Δεν θα ρίσκαραν ποτέ την αξιοπιστία τους οι Γερμανοί, λέγοντας αλλαγή στις 10.000 με τον κίνδυνο σε μία θερμότερη χώρα, λόγω κλίματος να μην αντέξουν τα ίδια χιλιόμετρα τα λάδια και να τους έβγαζαν ζημιές οι μηχανές.
Εξάλλου στις θερμοκρασίες που φτάνουν τα λάδια όταν δουλεύουν, δεν παίζει και μεγάλο ρόλο αν έχει 10 ή 40 βαθμούς απ' έξω.

Άλλο βέβαια αν στο Ελλάντα για λόγους εμπορικότητας μας τρομάζουν για την αντοχή των λαδιών, και μας κάνουν να νομίζουμε ότι η ποιότητά τους είναι η αυτή που είχαν το 1960...

Στα 10.000 λέει το manual, στα 10.000 μπορούν να αλλάζουν τα λάδια (και στα 11.000 δεν θα γίνει καμμιά ζημιά), στα 30.000 λέει για το αυτοκίνητο, στα 30.000 τα αλλάζω και ποτέ δεν έχει γίνει το παραμικρό...

Απ' την άλλη βέβαια δεν παραγνωρίζω και την ψυχολογία του κάθε ιδιοκτήτη του πανάκριβου αυτού κινητήρα, που "χαίρεται" και "ηρεμεί"¨, όταν ξέρει ότι τον "φροντίζει" με τις συχνές αλλαγές λαδιών που του κάνει. Είναι και ένας λόγος αυτός, ψυχοθεραπευτικός, να χαζεύουμε τις μηχανούλες μας όταν τις προσέχουν και τις περιποιούνται οι τεχνικοί, κάτι το οποίο μου αρέσει και μένα πάρα πολύ να κάνω!

φίλε μου ειμαι μαζι σου 100%....και όπως τα λές ετσι είναι!!!!
Reply With Quote