αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!
ο καμένος φυσάει και το χυλό
η μηχανή 1100gs του 97
100.000km
στην αλλαγή 2-3ης ακουγόταν ένας θόρυβος σαν γουργούρισμα
η πρώτη, η 4 και η πέμπτη, εντάξει
όταν αοίχτηκε το κιβώτιο είδαμε-ο μηχανικός- οτι είχε χτυπήσει το γρανάζι της 3ης, τα ρουλεμάν είχαν μπόσικα και μου πρότεινε αλλαγή όλο τον άξονα του δευτερεύοντος, όπως γράφει στο μανιουαλ
έψαξα, δεν βρήκα άλλη λύση, μόνο το γρανάζι έκανε ένα 200ρακι και με τα ρουλεμάν και την εργασία, μπορούσα να αγοράσω κομπλέ ένα άλλο κιβώτιο του 98-99.
κατέληξα στην λύση της αλλαγής του κιβωτίου, κρατώντας το παλιό
ο θόρυβος έφυγε, ο φόβος έμεινε
τα Gs γενικά ακούγονται στις αλλαγές τους, δεν είναι αθόρυβο, σαν μαχαίρι στο βούτυρο αλλά δεν είναι σαν τα ducati που τα ακούς από το μεθεπόμενο τετράγωνο
δοκίμασα να μετριάσω τον κτύπο της αλλαγής ταχυτήτων, το γκούπ, με λιγότερες στροφές, με περισσότερες, με νορμάλ, με τρόπο που θυμίζει καρφωτές, αλλά με συμπλέκτη, το κιβώτιο είναι θορυβώδες
σήμερα θα του αλλάξω βαλβολίνες, έχω κάνει κοντά στα 1500km, ναι μεν είναι νωρίς, αλλά το κιβώτιο ήταν για πολύ καιρό στην αποθήκη του συνεργείου και δεν νομίζω πως μπήκε η καλύτερη βαλβολίνη-αν υπάρχει τέτοιο πράγμα-
προσανατολίζομαι σε φουλ συνθετική 75-90w
μαλλον της Mobil ή της Motul
σε ξένα φόρα κάποια παλικάρια παρατήρησαν πως η αλλαγή της μάρκας της βαλβολίνης επηρεάζει δραματικά τον ήχο και την αίσθηση του κιβωτίου
είδομεν!
|