View Single Post
  #6  
Παλιό 26-05-2009, 16:21
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: αλλαγή και γκουπ στο κιβώτιο!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
.............................................

ανέβηκα στα 1150Α δύο φίλων, βούτυρο οι αλλαγές, έμπαιναν σαφέστατα δίχως πρόβλημα , χωρίς φασαρία και δίχως να πιάνεται η ψυχή σου μην σπάσεις τα γρανάζια σαν καρύδια μες στο κιβώτιο
Βλέπεις? παρόλο που ειναι τα ιδια σαζμαν με τις υπολοιπες Gs σε κάποια ακουγονται και σε άλλα οχι!!! Αβυσσος η ψυχη του κατασκευαστη (και της Χοντα δηλαδη)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
έχω μιαν εντύπωση πως το καινούριο-μεταχειρισμένο κιβώτιο ακούγεται γιατί υπάρχει τζόγος ανάμεσα στους αποστάτες και τα ρουλεμάν, μπορεί και τα ρουλεμάν να ήθελαν αλλαγή, αλλά το κακό είναι οτι πλέον είναι δεμένο

ελπίζω να αντέξει για τα επόμενα 100.000
να ξερεις οτι τα ρουλεμαν απο κατασκευη τους ειναι φτιαγμενα για να αντεχουν τα πανδεινα ακομα κι αν ειναι φθαρμενα!! Αν δε δουλευουν πνιγμενα σε λαδι τοτε μπορει να δουλευουν ετσι (φθαρμενα) για πάντα!! Δεν θα ξεχασω το ρουλεμαν του Skoda Turget 120 που ειχε η συζυγος που το ρουλεμαν του πρωτευοντα που εκανε σαν να εαφαζαν ανθρωπο οταν αφηνες το αμπραγιαζ, αυτο λοιπόν το ρουλεμαν εβγαλε 80,000κμ πριν διαλυθει!! Και δουλευε και ξερά ανευ λαδιου!!! Μην ανυσηχεις λοιπόν!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
υγρ. καλά μην σου πω, πως κάθομαι στα φανάρια σαν ωτακουστής και περιμένω το κούμπωμα της κάθε διπλανής μηχανής για να το συγκρίνω με την δική μου
όσά κι αν έχω ακούσει άφρικα και τρανσάλπ, κιβώτιο όπως τα πες, αθόρυβο εντελώς
εισαι κι εσυ αρρωστος ψυχολογικώς σαν κι εμενα!! Αν δεν το συνηθισεις σε βλεπω να πηγαινεις για γιαπωνεζικο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
μπορεί να ναι στον χαρακτήρα του κάθε μοντέλου ή της κάθε εταιρίαςό θόρυβος ή μη, αλλά στο 1100 με κάνει να φλερτάρω με τις καρφωτές, με υποβοήθηση συμπλέκτη
Τωρα που ειπες αυτό, για ελεγξε και την ντιζα του συμπλεκτη να ειναι μεσα στα ορια τζογου που λεει ο κατασκευαστης!! Αλλα αυτην την δουλεια θα την κανεις με κρυο τον κινητηρα, το πρωι πριν την βαλεις μπροστά!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
βαλβολίνες η αλήθεια είναι οτι δεν έβαζα τις ακριβότερες μόνο πρόσεχα να είναι του προτεινόμενου απο τον κατασκευαστή τύπου, αυτή τη φορά θα δοκιμάσω της motul με γραφίτη και μετά βλέπουμε για τις amsoil

η αλήθεια είναι πως μετά το δέσιμο του άξονα, "ακούω" με το πέλμα, ένα γραδάρισμαστην μεριά του άξονα και της κορώνας και φοβάμαι οτι οι βαλβολίνες που μπήκαν ίσως να μην είναι οι πιο ενδεδειγμένες

αλλαγή σήμερα και αύριο τα λέμε!
Δεν χρειαζεται ρε Κωστα να ειναι οι ακριβοτερες!!! Οταν εστρωνα το ΜΚ3 στα 1000κμ εβαλα το ''ακριβο'' 10-30 που παρεχει και συνιστα η Χοντα με το λογοτυπο Χοντα στο μπουκάλι!! 250κμ και πεταμα!! τοσο χαλια ηταν, σκεψου οτι απο 5η σε 6η με καμια 120αρια δεν την επαιρνε την 6η!! Επρεπε να κανω διπλογκαζια και διπλοαπραγιαρισια σαν φορτηγατζης του '70!!!! Εβαλα αμεσως κατι απλα ορυκτέλαια της Valvoline 10w-40 και νομιζα οτι ειχα το ακριβοτερο 100% συνθετικό!! Δεν παιζουν ρολο τα λεφτα (μονον) αλλα εν κάρο αλλα πραγματα στα συστατικα του λαδιου!!!
Το μονο ''μη ενδεδειγμένο'' που μπορει να ειχαν οι βαλβολίνες σου ειναι λαθος ιξωδες "η συστατικα που δεν συναδουν με την λειτουργια ΑΥΤΟΥ του σαζμαν, γιατι σε άλλο μπορει να ''επαιζαν'' θαυμα!! Α, και που΄σαι βαλβολινες ανευ γραφιτη δεν υπαρχουν (πια)!! Το λεω για να μην νομιζεις οτι αυτες που θα βαλεις υπερεχουν σε αυτο το συστατικό!!!

Τα λεμε και μετα την αλλαγη των!!
Reply With Quote