View Single Post
  #6  
Παλιό 27-05-2009, 12:07
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: bmw F650 gs VS honda xl 650 transalp

Σύστημα εξαγωγής
Το εντελώς νέο, βελτιστοποιημένου βάρους σύστημα εξαγωγής κατασκευάζεται κατ’ αποκλειστικότητα από ατσάλι υψηλής αντοχής και ζυγίζει μόλις 8.5 kg. Το σύστημα πολλαπλής μονού τοιχώματος συνδέεται με το σιλανσιέ χωνευτά και ασφαλίζει με ελατήρια. Η αντικατάσταση με άλλο τελικό είναι επομένως εύκολη και οικονομική, κυρίως επειδή ο καταλυτικός μετατροπέας είναι ενσωματωμένος στην πολλαπλή. Το τελικό που προσφέρεται στάνταρ είναι δομημένο σαν ένα σιλανσιέ δύο θαλάμων με διαφράγματα και απορροφητικό υλικό ώστε να προσφέρει όγκο ροής καυσαερίων 8 λίτρων και τοποθετείται στην αριστερή πλευρά της μοτοσικλέτας, σε μεσαίο ύψος
Υψηλόστροφος με πλούσια ροπή
Δεν είναι μόνο το σύγχρονο σύστημα ψεκασμού που διασφαλίζει άμεση απόκριση από την δικύλινδρη F800GS. Οι μικρές περιστρεφόμενες μάζες συμβάλλουν επίσης στην ευέλικτη παραγωγή ισχύος. Ακόμα και στις χαμηλές στροφές, αυτός ο τετραβάλβιδος κινητήρας, που με σχέση διαμέτρου-διαδρομής 82 προς 75.6 mm, δεν είναι ιδιαίτερα υπερτετράγωνος, επιταχύνει γρήγορα και αποδίδει το 90% της μέγιστης ροπής σε μία ευρεία κλίμακα στροφών, μεταξύ 4 000 και 7500 min–1.
Μεταξύ 5 000 και 8 000 min–1, ο κινητήρας αποδίδει την ισχύ του δυναμικά, συνοδευόμενος από ένα μοναδικό ήχο. Οι ονομαστικές τιμές επιδόσεων του 798 cc twin – 63 kW/85 HP στις 7 500 min–1 και 83 Nm στις 5 750 min–1 – επομένως, δίνουν μία ελλιπή εικόνα για τις δυνατότητες που υπάρχουν στην πράξη. Σε συνδυασμό με το χαμηλό συνολικό βάρος και το 6-τάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, η F 800 GS επιταχύνει 0–100 km/h σε περίπου 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 200 km/h. Στον τομέα αυτό, η F650GS κινείται σχεδόν στα χνάρια της αδερφής της. Έχει επιτάχυνση 0–100 km/h σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, ενώ αγγίζει την ταχύτητα των 185 km/h.

Αλλά δεν είναι μόνον η επιτάχυνση των νέων μοντέλων GS που εντυπωσιάζει: η ελκτική τους πρόσφυση είναι επίσης αξιοσημείωτη. Οι μηχανικοί εξέλιξης της BMW έχουν εστιάσει σκόπιμα στην ομαλή, αξιόπιστη παραγωγή ισχύος, στη μεσαία κλίμακα στροφών του κινητήρα, αντί στην απόλυτη μέγιστη ισχύ. Οι οδηγοί λάτρεις της φιλοσοφίας τουρισμού θα απολαύσουν την ισχυρή ελκτική πρόσφυση του δικύλινδρου με ελάχιστες αλλαγές ταχυτήτων. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, που έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σε enduro, δεν προσφέρει απλώς αποτελεσματική ισχύ και ροπή. Αποδεικνύει επίσης ότι οι υψηλές οδηγικές επιδόσεις δεν σημαίνουν απαραίτητα υψηλή κατανάλωση. Στους επαρχιακούς δρόμους, είναι πολύ πιθανή μία κατανάλωση πολύ κάτω από 5 λίτρα σούπερ αμόλυβδης ανά 100 km.
Αν χρειαστεί, η F 800 GS μπορεί επίσης να τροποποιηθεί για χρήση απλής βενζίνης, που όμως, μειώνει τις μέγιστες επιδόσεις κατά 1.5 kW/2 HP και αυξάνει ελαφρώς την κατανάλωση καυσίμου. Η μετατροπή αυτή γίνεται με τη βοήθεια ανάκλησης μιας διαφορετικής χαρτογράφησης ελέγχου, και μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή.
Η F650GS είναι σχεδιασμένη σε κάθε περίπτωση για λειτουργία με απλή αμόλυβδη βενζίνη.
Η BMW Motorrad μπορεί επίσης να προσφέρει από το εργοστάσιο, χωρίς έξτρα χρέωση, μία κλειστή έκδοση της F 650 GS με 25 kW/34 HP στις 5 000 min–1 και 57 Nm στις 3 000 min–1, που απευθύνεται ειδικά σε νέους οδηγούς. Η μείωση ισχύος γίνεται μέσω τροποποιημένων πεταλούδων γκαζιού.
Η προηγμένη φιλοσοφία του κινητήρα επιδεικνύει πρόσθετη τεχνική επιδεξιότητα στα περιφερειακά του εξαρτήματα. Η αντλία νερού, για παράδειγμα, βρίσκεται δεξιά της κυλινδροκεφαλής και κινείται μέσω γραναζιού στον εκκεντροφόρο. Η πλεονεκτική θέση της αντλίας – απευθείας πίσω από το ψυγείο με ενσωματωμένο θερμοστάτη – σημαίνει ότι χρειάζονται μόνο πολύ κοντά κολάρα. Επομένως ο κινητήρας δείχνει ιδιαίτερα συμπαγής και συμμαζεμένος. Ένας εναλλάκτης θερμότητας λαδιού-νερού δίπλα στο εύκολης πρόσβασης φίλτρο λαδιού διασφαλίζει την ταχεία προθέρμανση του κινητήρα μετά από μία κρύα εκκίνηση. Επιπλέον, ο εναλλάκτης θερμότητας περιορίζει επίσης τις θερμοκρασίες λαδιού του κινητήρα.
Κίνηση πίσω τροχού μέσω O-ring αλυσίδας
Επειδή οι μοτοσικλέτες που είναι κατάλληλες για off-road χρήση συχνά χρησιμοποιούνται σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους, χρειάζονται μια τελική μετάδοση που είναι πιο ανθεκτική στη σκόνη. Συνεπώς, και τα δύο μοντέλα GS έχουν O-ring αλυσίδα διαστάσεων 5/8 x 5/16. Ένας οδηγός αλυσίδας προστατεύει τα αλουμινένια γρανάζια από ζημιά. Τέσσερις ασύμμετροι αποσβεστήρες παρέχουν απόσβεση στη βάση του γραναζιού του τροχού που εδράζεται σε πλήρως πλευστό άξονα με σφαιρικά ρουλεμάν.
Reply With Quote