Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
ποιο είναι αερόψυκτο;
κανένα από τα δυο δεν είναι
και όχι το παλιό F650 GS δεν έχει κραδασμούς μονοκυλίνδρου και ας είναι μονοκύλινδρο (και έχει και μεγαλύτερη ροπή από το transalp) γιατί έχει αντίβαρο
|
Η ποσοτητα της παραγόμενης ροπης ειναι συναρτηση της διαμετρου Χ διαδρομης (κυρίως της δευτερης) και οχι του οποιουδηποτε αντιβαρου!!!!!!! Τα αντιβαρα (οπως και του συγκεκριμενου) χρησιμοποιουνται για την εξισσοροπηση των κραδασμων δευτερης ταξης που παραγονται απο τον στροφαλο και την παλινδρόμηση του εμβόλου!!!! Τα αντιβαρα κινουνται αντιθετα της περιστροφης του στροφάλου και επενεργουν σαν αντι-δυναμη στην δυναμη του στροφαλου, γιαυτο λεγονται κι αντιβαρα!!!!
Το ΒΜW 650 εχει κραδασμους αλλα οχι τόσους οσους θα δικαιολογουσε η μεγαλη του διαδρομη εμβολου και ο βαρυς στροφαλος!! Εξάλλου δεν υπαρχει μονοκυλινδρο που να μην εχει κραδασμους απο πολλους μεχρι μηδαμινους! το 650 ανηκει στην κατηγορία των μηδαμινων!!!
Αλλα και το τρανσαλπ εχει κραδασμους παρα τα δυο αντιβαρα που διαθετει. Εδω παιζει σηματικο ρολο η διαταξη των 62μοιρων του ''V'' κινητηρα που οτι και να κανεις δεν μπορεις να τους φτασεις στο''μηδαμινο''. Οι κραδασμοι δευτερης ταξης στους οποιους αναφερομαστε εξαλειφονται στους κινητηρες με διαταξη ''V'' 90 μοιρων και boxer (180 μοιρες) διοτι οι μπιέλες παλινδρομουν καθετα η μια προς την άλλη στην περιπτωση μοξερ και καθετα η μια στην αλλη στην περιπτωση ''V''!!!