View Single Post
  #54  
Παλιό 31-03-2011, 10:00
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Εάν η διάλεξη για τα κιβώτια αφορά συμφορουμιτες που δεν γνωρίζουν έχει καλώς ,εάν απευθύνεσαι σε εμένα κανείς μεγάλο λάθος να πιστεύεις ότι δεν γνωρίζω.
Μην με <<φορτώνεις>>.


απο που βρε Θοδωρα συμπεραινεις οτι πιστευω οτι δεν γνωριζεις??????
Τσαμπα φορτωνεις!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Ο Γιάννης ρώτησε κάτι και εσύ του απάντησες με κάτι άλλο, που δεν απαντά στο γιατί δεν χρησιμοποιούν υγρό πολυδισκο συμπλέκτη, παρόμοιο με των μοτοσικλετών, τα αυτοκίνητα. Τα οποία χρησιμοποιούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία (μιλάμε για Ελλάδα…άντε κι Ευρώπη γιατί απέναντι…) συμπλέκτες με έναν ξηρό δίσκο. Αυτή είναι η ερώτηση και όχι διάλεξη περί αυτομάτων κιβωτίων και συμπλεκτών (που είναι 5 βασικών ειδών και με αρκετές κατασκευαστικές παραλλαγές σε κάθε είδος, εννοώ πατέντες κάθε κατασκευαστή ανά είδος) και δεν είναι θέμα να αναλύσουμε εδώ (το ξαναγράφω).
Αλλιώς θα βλέπαμε εάν το DSG είναι DCT ΄η όχι…και ποιο …είναι ποιο !μιας και το 6αχυτο DSG (εσωτερικός κωδικός DQ250) είναι υγρό πολυδισκο και το 7αχυτο (εσωτερικός κωδικός DQ200) είναι ξηρό με ένα δίσκο ανά άξονα.!!!


Αντιθετως πιστευω οτι ειμαι εντος θεματος!!!!
Κατα την ταπεινη μου γνωμη τα κιβωτια DCT ειναι παραλαγη, εξελιγμενη παραλαγη, του υγρου συμπλεκτη των μοτοσυκλετων.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
<<However, whilst the dry clutch variants may be limited in torque compared to their wet clutch counterparts, the dry clutch variants offer an increase in fuel efficiency,[1] due to the lack of pumping losses of the transmission fluid in the clutch housing>> …αυτό το διάβασες???Λέει ότι οι υγροί έχουν απώλειες μεγαλύτερες των ξηρών….μάλλον λάθος κάνει η wiki!!!(από την δικιά σου παραπομπή Νο 1)

Ξερεις οτι, οτι παραθετω το εχω διαβασει πρωτα πολλες φορες!!!
Η μεταφραση του παραπανω: Ωστόσο, ενώ οι ξηρες παραλλαγές των συμπλεκτων μπορεί να περιορίζονται/υπολειπονται σε αποδοση της ροπής, συγκριτικά με τους ομολόγους υγρους συμπλέκτες, οι ξηρες παραλλαγές των συμπλεκτων προσφέρουν αύξηση της απόδοσης (σημ.οικονομια) των καυσίμων, λόγω της έλλειψης άντλησης του λαδιου μεταφοράς στο περίβλημα του συμπλέκτη!!
Αυτο ομως το θεμα εχει λυθει πια με τα συγχρονα συστηματα τροφοδοσιας!!!
Σημ. Εδω ενα Χοντα καταφερε να ειναι οικονομικοτερο ενος ΒMW κατα μισο λιτρο και.......συμφωνα με τις μετρησεις του περιοδικου ΜΟΤΟ στο τευχος 479!! Και μιλαμε για το VFR1200 με συστημα συμπλεκτη DCT εναντι του Κ1300S (με υγρο συμπλεκτη...μην ξεχνιομαστε!!)

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Την R1 την αναφέρω στο ποστ 22 (του παλαιού θρεντ που παραπέμπεις)και όπως φαίνεται έχει τόσο μικρό κινητήρα που χωρούσε σε πλαίσιο moto για αγώνες SBK. Δοκιμάστηκε και εξελίχθηκε αλλά δεν έγινε ανταγωνιστικός (για το επίπεδο των αγώνων) και το πρόγραμμα σταμάτησε. Εάν θυμάμαι καλά το 2002 την οδήγησε ο Alan Cathcart !!!


Απο τις φωτογραφιες δεν μπορει να κρινει κανεις το μεγεθος του κινητηρα! Αλλα εγω δεχομαι οτι ειναι ιδιος (μικροτερος αποκλειεται) με τον υπαρχοντα αεροψυκτο. Πες μου ομως, με την σημερινη δομη της GS (τελελεβερ κυριως) που θα μπει το ψυγειο νερου το οποιο πρέπει να ειναι ψηλα και ικανου μεγεθους για να ψυξει κινητηρα 1250 κυβικων!!!!
Για να εχεις ενα μετρο συγκρισης, το Βαραντερο με 1000 κυβικα και 95 ονομαστικους ιππους εχει ενα συστημα ψυξης της ταξεως των 3,5 λιτρων υγρου και δυο ψυγεια συνολικου εμβαδου περιπου 0,90 τ.μ.
Το VFR των 1200 κυβικων και των 173 ιππων ονομαστικων εχει ενα συστημα ψυξης της ταξεως των 5,5 λιτρων υγρου και ενα ψυγειο συνολικου εμβαδου περιπου 1,20 τ.μ.
Αν υποθεσουμε οτι ο νεος υδροψυκτος μποξερ θα εχει γυρω στα 110-120 ιππους και 1250 κυβικα ποσα λιτρα νερο και τι εμβαδον θα εχει το ψυγειο του? και φυσικα που θα χωρεσει με την σημερινη ανατομια του πλαισιου με το τελελεβερ στο εμπρος τμημα του?????
Ερωτηση κανω και μην ξανα....φορτωσεις!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Στο θέμα της ψύξης δίνω μια ερμηνεία της φράσης. Εννοείται ότι το κύκλωμα του νερού ψύχει κύλινδρο-κεφαλή ….(το γράφω,αυτό εννοώ, στο ποστ 9) , μήπως όμως δεν φτάνει λόγω μικρού ψυγείου και χρησιμοποιείται και το λαδί επικουρικά με δικό του ψυγείο ??? μήπως θεωρούν όσους κινητήρες έχουν διαφορετικά ψυγεία …υδροελαιοψυκτους??? Εν μέρη υδρό… και εν μέρη ελαιό…


Πολλα μοντελα του παρελθοντος ειχαν και ψυγειο νερου αλλα και ψυγειο λαδιου για ψυξη π.χ. Αφρικα τουιν, τρανσαλπ κ.λ.π. Ομως αυτα ειχαν χωρο για να τοποθετηθουν!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μέχρι την επίσημη παρουσίαση θα έχουμε την απορία , εκτός και εάν η φράση <<εν μέρη υδρόψυκτος>> είναι μούφα …θα δούμε !
Αυτο ξαναπεστο, αλλα......θα υπαρξει τετοια επισημη παρουσιαση ¨η ειναι ολα φημες και πιαστουμε ολοι στον υπνο αντικριζοντας ξυπνωντας ενα GS800 μεγαλωμενο στα 1250 κυβικα?????