Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Billakos
οι ατελιες του παλιου διορθωνονται στο καινουργιο?απο το 2004 κι μετα βρησκω αρκετα και σε δελεαστικες τιμες.τελικα τι αξιζει?να ξεκινησω με ενα μεταχειρισμενο(στο οποιο θα χρειαστει να δωσω και ενα ποσο να το μαζεψω) και οταν πια αισθανθω πως το κατεχω να προχωρισω σε κατι καινουργιο? επισης η διαφορα τιμης μεταξυ 650 και 800 (2000 ευρω περιπου μιλαω για καινουργιο) με προβληματιζει?τι αξιζει τελικα?
|
Φίλε ήμουν κάτοχος του f650gs Dakar 04(2μπουζο).Έκανα 40.000 χλμ απροβλημάτιστα.Πολύ καλό μηχανάκι οικονομικό τόσο στη συντήρηση όσο και στην κατανάλωση όσο για κραδασμούς και τέτοια δεν συμπεριφέρεται σαν το 1200 αλλά εγώ είχα κάνει ταξιδάκια ευχάριστα.
Τώρα αν σε ενδιαφέρει το 650 μονοκύλινδρο υπάρχουν αρκετά στην αγορά και μάλιστα καθαρά μηχανάκια τα οποία δεν χρειάζεται να τους ρίξεις χρήμα.
Επίσης το βγάζει και καινούριο πάλι με τίτλο G650GS στα 7,000 ευρώ.
Τώρα το f650gs twin και το 800 που λες (για καινούριο) είναι άλλα μηχανάκια,άλλος κινητήρας και βέβαια άλλη τιμή(το 800 έχει περίπου 10.000 ευρώ) δηλαδή σχεδόν στα διπλά από ότι ένα μεταχειρισμένο μονοκύλινδρο 650.Επομένως θα πρέπει να δεις και το οικονομικό αν διαθέτεις 10.000 ευρώ η λύση του 800 είναι η καλύτερη αν θες 650 μονοκύλινδρο ξεκινάς με 3500 ευρώ και ανεβαίνεις αναλόγως μοντέλο και σε τη κατασταση.Η επιλογή δική σου.