View Single Post
  #50  
Παλιό 05-04-2011, 14:57
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: Συγχρονισμός κυλίνδρων στο σπίτι!

να σας πω πως ριθμιζα εγω το ZZR1100 αλλα και ολα τα μηχανακια μου
το ZZR ειναι και τετρακιλινδρο οποτε πρεπει να συντοσισεις 4 καρμπιλατερ.
αφου ενωνα οπως λεει το βιντεο τα λαστιχακια εβλεπα ποσες στροφες λεει ο κατασκευαστης οτι πρεπει να εχει ρελαντι. και αρχιζα να φερνω σε ισοροποια τουσ κιλινδρους και αφου ειχα ιδια ενδυξη τοτε αρχιζα να κανω ιδια κινισι στον καθε κιλινδρο . δηλαδη μιον ενα τεταρτο??? σε ολουσ μιον ενα τεταρτο τις βιδας. κατεβικε η ανεβηκε? αναλογα θα εκανα μιον η συν και παντα φροντιζα οταν επιανα τισ στροφες του ρελαντι βαση κατασκευαστη να ειναι ιδια η υποπιεση στα μανομετρα.
αν κανετε μια φορα σωστα την δουλια θα σας φαει αναλογο την υπαρχουσα κατασταση ριθμισης, αλλα και το ποσο πιανουν τα χερια σας απο 15 λεπτα εως και μια ωρα.
αν αποφασισετε καθε 10000 χιλομετρα για το τσεκαρισμα θα κανετε 5 λεπτακια και η μοτο θα πεταει.
οι μποξερ πασχουν ξενικα στις ριθμισεις των ντιζων οποτε οταν νομιζετε οτι εχετε τελιοσει και εχετε μαζεψει τα μποσικα απο τις ντιζες (προσοχη θελουν να εχουν λιγα μποσικα μην τις μαζεψετε τελιος), ανεβαστε με το γκαζι κατα 1000 στροφες την μοτο και ελενξτε τα οργανα αν εχουν ιδια ριθμιση γιατι μπορει να μην εχετε παρει το ιδιο στα μποσικα των ντιζων με εποτελεσμα να μην δουλευουν ιδια, θα δειτε οτι αν δεν ειναι ιδια τα μποσικα θα ανεβει το ενα πιο γρηγορα απο το αλλο. πρεπει να ανεβουν μαζι οι βελονες.
η διαφορα που θα δειτε ειναι μεγαλη αν ειστε μερακλιδες και ασχολιθητε τοτε θα καταλαβετε απο της επιδοσεις και την καταναλοση οτι ΚΑΝΕΙΣ δεν εκανε την δουλια που κανατε εσεις γιατι δεν τουσ συμφερει να φανε τοση ωρα αφου μπορουν να πιασουν αλλο μηχανακι και να τα παρουν και απο εκεινο....
Reply With Quote