[QUOTE=TEOSS;353854]
Φίλε, όταν η μότο είναι στο κεντρικό (διπλό) σταντ ο μπροστινός τροχός που ακουμπά το έδαφος έχει απίστευτα μεγάλο βάρος …τόσο που το σηκώνεις εύκολα με το μικρό σου δάκτυλο! Δοκίμασε το μέχρι να σηκωθεί όλος ώστε να ακουμπήσει ο πίσω…εάν δεν τα καταφέρεις άλλαξε χέρι …εάν πάλι όχι, έχεις αδύναμο μικρό δακτυλάκι , δοκίμασε με τον μέσο ΄η τον δείκτη!!!


Εάν χάνει και από πού, θα το δεις βάζοντας τον τροχό σε σκάφη με νερό , γίνεται εύκολα και χωρίς να τον βγάλεις.

[/QUOT
φίλε TEOSS, ο τροχός βγήκε, φουσκώθηκε πολύ μπήκε σε λεκάνη με νερό και δεν έδειξε τίποτα. στην συνέχεια βγήκε το λάστιχο έγινε έγχος ζάντας και ελαστικού, ξανατοποθετήθηκε και πάλι τα ίδια. το μπροστινό συνεχίζει να χάνει, το πίσω καθόλου. από εκεί και πέρα σηκώνω τα χέρια ψηλά. η μόνη παρηγοριά μου είναι να σκεφτώ ότι φταίει ο τρόπος στάθμευσης.
Αλλά και πάλι δεν με χαλάει να βάζω κάθε 2 εβδομάδες 0,2 bar στο λάστιχο και να γράψω την όλη υπόθεση στα παπάρια μου

υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή να με απασχολούν.
thank's
