Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από FANISGS
Ενα ειναι σιγουρο παντως.η μηχανη ειναι σε παρα πολυ καλα χερια.!!!!!!!!!!-του μηχανικου εννοω-.
|
αυτο δε το συζηταμε.
ο γιωργος ειναι απλα η κορυφη,ψυχαρα,μηχανικαρα...αυτο που ειδε σημερα τον χαλασε πολυ και δοκιμασε απλα τα παντα για να αποκλεισει ενδεχομενα.αυριο θα εχουμε την τελικη αναλυση.
και στα δικα μου χερια η μηχανη ηταν και ειναι απλα τζιτζι.και πως το εννοω.
πρωτο σερβις στα 940χλμ.
δευτερη αλλαγη λαδιων στα 4200χλμ
τριτη αλλαγη στα 7 και κατι αν θυμαμαι σωστα.
και γιατι ολο αυτο?
ετσι,γιατι μεχρι το μεγαλο σερβις η μηχανη ηθελα να αλλαζει συχνα λαδια,βιτσιο δικο μου.μετα οι αλλαγες λαδιων θα επαιζαν μεταξυ 4500-5000χλμ.
δουλεμα κινητηρα.
στρωσιμο,μεχρι τα 1000χλμ,3000στρ
απο τα 1000χλμ ανεβασα στις 4000στρ
στα 4 και κατι και μετα την αλλαγη λαδιων ειδα στο κοντερ 160-170χλμ αλλα και 210 1-2 φορες μετα τα 5000χλμ κι αυτες οχι με αλλαγες ταχυτητων στα κοκκινα.
ποτε αυτο και δε το εχω κανει σε καμια μου μηχανη αυτο.
η ταχυτητα η μεγιστη που μου αρεσει να βολταρω ειναι τα 160χλμ με νορμαλ ανεβασμα στροφων.
προσωπικα δε μου αρεσει να την σπαω την μηχανη ουτε και να κυνηγαω αλλες μηχανες σπασμενος για να τις περασω,ειναι on/off οχι ss.μου αρεσουν τα στροφιλικια κι εκει την απολαμβανω αυτη την μηχανη αλλα μεχρι εκει.ολα υπο νορμαλ συνθηκες ομως.
αυτο ειναι το δουλεμα που της κανω.την σεβομαι,αυτο θελω να πω και προσπαθουσα για το καλυτερο δυνατο γιατι δε την βλεπω απλα σαν μια μηχανη με ενα μοτερ,πλαισιο και βιδες.για μενα ειναι κατι παραπανω κι αυτο που αντικρυσα σημερα οσο παραξενο η ανωμαλο κι αν φανει,με πειραξε,γιατι ειναι σαν να εχει ψυχη για μενα.ισως να ειναι λαθος μου,ομως αυτο νιωθω κι αυτο γραφω.
ας ξημερωσει η μερα με το καλο και βλεπουμε τι θα δειξει η βιοψια.