View Single Post
  #44  
Παλιό 13-04-2011, 08:27
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Περί "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" ερώτηση

Προς "GeorgeP":
αντιπαρέρχομαι το ύφος,με απασχολούν άλλα,σοβαρότερα θέματα.Ηδη ανακοινώθηκε η απομείωση της τιμής σε πολλούς σταθμούς διοδίων ...
Οποιος θέλει,πληρώνει.Οποιος αρνείται αναλαμβάνει και το προσωπικό κόστος της επιλογής του.Agent provocateur όχι στον παρόντα χώρο...

Ερωτήσεις:
1.Γιατί ακόμη μέχρι σήμερα ΔΕΝ έχουν υπογραφεί τα πρωτόκολλα παράδοσης/παραλαβής έργου σε μεγάλα και "επώνυμα" έργα ενώ αυτά αποδόθηκαν στην κοινή χρήση;Γιατί οι ελεγκτές του Τ.Ε.Ε. δεν τα υπέγραψαν ούτε και οι εντεταλμένοι υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ;
2.Δύο φορές τμήματα των εθνικών οδών υποχώρησαν ενώ οι αρχικές μελέτες σαφώς διελάμβαναν την επικινδυνότητα της κατασκευής (Μαλακάσα-Τρίπολη).Είναι αυτές οι οδοί ευρωπαϊκών προδιαγραφών;Γιατί με 5 πόντους χιόνι κόβεται η Ελλάδα στη μέση;
Κατέπεσε ποτέ ποινική ρήτρα σε βάρος αναδόχου κατασκευαστή για αποδεδειγμένη κακοτεχνία;
3.Ο συντελεστής τριβής των οδοτρωμάτων είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών;Οι μεταλλικές προστατευτικές/διαχωριστικές μπάρες είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών;Γιατί τα διεγνωσμένα ως "άκρως επικίνδυνα" σημεία δεν φωτίζονται;Γιατί οι δρόμοι είναι γεμάτοι από διάσπαρτα απορρίματα άκρως επικίνδυνα (π.χ.κομμάτια από αναγομωμένα ελαστικά φορτηγών); Οι λευκές διαχωριστικές γραμμές (οριζόντια σήμανση) είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών όταν με την παραμικρή ψιχάλα γίνονται προπονητήρια πατινάζ;
Προφανέστατα φίλε μου δεν έχεις παρακολουθήσει τον μακρόχρονο αγώνα της ΜΟΤΟΕ επί της παραπάνω κατευθύνσεως.Ασε λοιπόν εμάς τους "λαϊκιστές" να γράφουμε χιλιόμετρα κινδυνεύοντας καθημερινά.
Μην αγχώνεσαι,στο πληκτρολόγιο ούτε διόδια έχει, ούτε ανάποδες κλισεις στις στροφές.Απο τενοντίτιδα μόνο κινδυνεύεις.
Οι αριθμοί είναι δυστυχώς οι αδιάψευστοι μάρτυρες: 2.500 νεκροί κατά μέσο όρο κάθε χρόνο στην πατρίδα μας μόνο από τροχαία ατυχήματα. Χιλιάδες οι μόνιμα ανάπηροι.Δισεκατομμύρια τα κόστη των ζημιών (θετικών και αποθετικών).Οσοι ταξιδέψετε αυτές τις μέρες,δέστε τα αμέτρητα "εκκλησάκια" στα ερείσματα των οδών.Θυμηθείτε ότι κάποιοι ξεκίνησαν να πάνε στο χωριό τους για Πάσχα και άφησαν την ψυχούλα τους στη στροφή της "Παναγοπούλας",στην ευθεία των Λεχαινών, στο "108" και πάει λέγοντας

Προς "Alevbas":
Ουδείς γνωστικός είναι κατά των Σ.Δ.Ι.Τ. Ομως πώς εξηγείται το γεγονός ότι το κατασκευαστικό κόστος του χιλιομέτρου στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο του μέσου κοινοτικού όρου τη στιγμή που τα κόστη αμοιβών και υλικών στην Ε.Ε. είναι ακριβότερα;Πώς;

Τόσα δις ευρώ που δόθηκαν μέσω των περιβόητων "πακέτων στήριξης" για την κατασκευή υποδομών, που πήγαν;

Και για να είμαι σαφής: εικόνα από χώρο "ανάπαυσης" σε επαρχιακό γερμανικό δρόμο.Το κοινόχρηστο w.c. ήταν πεντακάθαρο με χαρτί υγείας και υγρό σαπούνι.Υπήρχαν παγκάκια για να κάτσουν οικογένειες.Ο χώρος ήταν φωτεινός και σημαινόμενοςη.Παντού καλαθάκια απορριμάτων.Φυσικά όλα τα παραπάνω ήταν δωρεάν.Στη Γερμανία δεν υπάρχουν διόδια πουθενά... Ναι,αυτό το σκηνικό το πληρώνω ευχαρίστως, πολύ ευχαρίστως.
Ανεβαίνοντας από Βενετία προς Αυστρία-Γερμανία:χιόνι παντού αλλά το οδόστρωμα είχε πρόσφυση γυαλόχαρτου,προσέξτε σήμανση, προσέξτε διαχωριστικά,προσέξτε Λ.Ε.Α.Κόστος για 300 περίπου χιλιόμετρα 21 ευρώ.Ναι,τα έδωσα ευχαρίστως
Attached Images
File Type: jpg 101_0339.jpg (89.2 KB, 16 views)
File Type: jpg 101_0163.JPG (71.8 KB, 16 views)
Reply With Quote