Απάντηση: στο club των πονεμενων
Απο την άλλη και σχετικά τεχνικά σκεπτόμενος(ασχέτως ασχετοσύνης μου), νομίζω ότι ο κινητήρας υπό κλίση(ακίνητη μοτο, όχι σε στροφή) δεν έχει κανένα πρόβλημα λειτουργίας, αλλιώς θα υπήρχε σοβαρό λάθος στην σχεδίασή του. Αυτό που υπάρχει κατά την πτωχή μου άποψη σαν ελαχιστότατο πρόβλημα, είναι να ξεκινήσει ο κινητήρας να περιστρέφεται μετά από πάρα πολύ καιρό ακινησίας, και για τις πρώτες 10-20 στροφές(λιγότερο από δευτερόλεπτο). Αρα δραματικά αμελητέο. Εκτός αν υπάρχει κάποια εμπεριστατωμένη άποψη.
Last edited by gepol; 15-04-2011 at 13:44.
|