Απάντηση: στο club των πονεμενων
Ταξιδιώτη πρέπει να έχεις φάει μεγάλο ξενέρωμα, ειδικά όταν την προσέχεις τόσο...
Και όντως αν και στατιστικά πρέπει να είναι λίγα (?) τα τόσο χοντρά προβλήματα, ο απόηχος τους δημιουργεί προβληματισμούς... Γιατί όπως έχουν αναφέρει και μερικοί πιο έμπειροι του χώρου, είναι προβλήματα που απλά δεν υπήρχαν στην συγκεκριμένη μάρκα πρίν απο μερικά χρόνια...
Και όπως σωστά μου το έθεσε φίλος (γιαπωνεζόφιλος), αν παίρνεις κανένα γρήγορο "σπέσιαλ" που κάνει μια περιουσία (βλέπε Ducati, MV, Morbidelli ή κανα Bimota V due) το ξέρεις ότι θα χρειαστείς και μια περιουσία για συντήρηση γιατί θα σου "βγάλει"... αλλά το ξέρεις απο πρίν και κάνεις το βίτσιο σου...
Όταν σκάς όμως μια περιουσία για να πάρεις μια μηχανή που προμοτάρεται ώς "round the world" αξιοπιστία με ένα κινητήρα που ανάγεται τεχνολογικά κοντά 8 δεκαετίες πίσω και βγάζει τέτοιες χαζοβλάβες, λές ή στραβός είν' ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε...
Και προσωπικά δεν μου περισσεύουν αυτή την στιγμή τα λεφτά να σκάω χιλιάρικα μια εδώ μια εκεί για καμία BMW όσο κι αν την γουστάρω... σόρρυ κι όλας...
|