
16-04-2011, 18:34
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: L.A - lekanopedio attikis-
Μoto: BMW R 1100 GS ADVENTURE !!!
|
|
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Φιλε μου αν θελεις κανε μια ερευνα αγορας να δεις οτι ολα αυτα που αναφερεις σαν προβληματα εχουν κοστος ανταλλακτικων 500ε συν αλλα 200ε για εργατικα, μεγιστο συνολο 700ε.
Το FI δεν βγαζει κανεναν προβλημα σαν συστημα!! Το μονο που συμβαινει εινα να κοβεται το καλωδιακι της αντεννας διοτι ο Ισπανος το εχει περασει με τετοιο τροπο ωστε στριβωντα το τιμονι τερμα αριστερα να ''κονταινει'' το καλωδιο και να κοβονται τα συρματακια τηλεφωνου που διαθετει. Οποιος εχει εμπειρια απο Βαραντερο μολις το αγορασει απλα περναει το καλωδιο της αντεννας απο αλλη διαδρομη!
Οσο για την αντλια βενζινης θα σου πω οτι, η τρομπα βενζινης στα ψεκαστα ουδεποτε εβγαλε προβλημα. Μαρτυρας ειναι τα διεθνη φορα (http://varaderoforumcom.h826747.serverkompetenz.net/portal.php, αλλα και στο http://www.advrider.com, και στο αγγλικο http://www.honda-varadero-uk.org/cms/index.php) για το βαραντερο, αλλα και τα ελληνικα (www.varaderoforum.gr, www.varaderomania.gr ) οπου πουθενα δεν αναφερουν τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στην ηλεκτρομαγνητικη τρομπα των πρωτων Βαραντερο (ΜΚ1 1999-2002) που ηταν η ιδια με του Αφρικα, Τρανσαλπ (ιδιος κωδικος) και η οποια οπως ολες οι ηλεκτρομαγνητικες τρομπες εχουν διαρκεια ζωης απο 50,000-70,000κμ!! Στοιχιζει δε 140ε!!!!
Το ρουλεμαν της καμπανας ειναι βελονοειδες ρουλεμαν το οποιο για να καταστραφει πρέπει να το πεθαινεις στις αμπραγιαρισιες και στις ορθιες!!!!
Πουθενα στα διεθνη φορα του Βαραντερο δεν αναφερεται τετοιο προβλημα.
Μαλλον θα αναφερεσαι στο χαρακτηριστικο ελαφρυ ''κροταλισμα'' που κανει η καμπανα οταν ειναι στο ρελαντι και μολις πατησεις το αμπραγιαζ σταματαει!! Αυτο φιλε μου οσο ρουλεμαν και να αλλαξεις δεν φευγει, το εχει απο καινουριο!!
Ανορθωτης, κοστος 160ε, καιγεται μετα απο 50000-80000κμ στα μοντελα ανευ ABS λογω μη επαρκου αερισμου του!! Στα με ABS η θεση του άλλαξε, αεριζεται/δροσιζεται πληρως και εκ τοτε ουδεν προβλημα.
Οι κατοχοι βαραντερο που δεν ειναι σχετικοι με το θεμα βλαβων παρασσερνονται ευκολα απο τα λεγομενα ''μηχανικων'' πιο ασχετων απο τους ιδιους τους κατοχους!!
Εχω αλλαξει 3 βαραντερο φιλε μου απο το 2000 μεχρι σημερα περνωντας απο ολη την εξελιξη του (ΜΚ1,ΜΚ2, ΜΚ3) γραφωντας καπου 250,000κμ με αυτα....κατι ξερω.
Επειδη ομως ειμαστε σε φορουμ για BMW και θα κατηγορηθω οτι μιλαω σε ξενο αχυρωνα για ασχετο με αυτον ζωο θα τελειωσω το σεντονι μου λεγοντας σου οτι μπορει το βαραντερο να ειναι μια μοτοσυκλετα κατωτερη τεχνολογικως απο το GS 1200 (10 χρονια σχεδιαστικη διαφορα εχουν), ναι ειναι βαρυτερο, ναι δεν εχει την δυναμη των φρενων της GS.........αλλα εκει που κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει, και για καποιους αυτο εχει την σημασια του, ειναι η αξιοπιστια του εναντι της GS!!
Σημ. αν διαβαζεις το φορουμ θα δεις οτι ο γραφων ηταν κι αυτος ευτυχης κατοχος GS ο οποιος μεσα σε λιγοτερο απο ενα χρονο εγινε δυστυχης κατοχος GS!!!
|
πρεπει να σου πω οτι ειχα varadero για 4 χρονια,ημουν και ειμαι μελος στο varadero club hellas για 5+ χρονια, οπου εχουν περασει πολλα παιδια απο εκει,εχω δει και ακουσει για βλαβες που τους εχουν αφησει στο δρομο εχω ψαξει και εχω βολεψει κοσμο με διαφορα ανταλακτικα,και για αυτο εχω γνωση αυτων που λεω,και για τις τρομπες βενζινης,και για την κεντρικη ασφαλεια,και για το Fi,αλλα αυτες τις βλαβες δεν τις ειδα πουθενα να τις αναφερουν ,σημαινει οτι δεν υπαρχουν?? ακομα και το δικο μου εσβηνε,και μεχρι που το πουλησα δεν μπορεσα να το φτιαξω!!θελω να σου πω οτι δεν τα λενε και δεν εχω καταλαβει το λογο .και τα BMW και τα HONDA ,και τα YAMAHA ολα χαλανε αυτο ειναι το βασικο .
Last edited by nivo; 16-04-2011 at 18:57.
|