
17-04-2011, 00:42
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Μάλλον άξονας
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από motovlamenos
πρεπει να σου πω οτι ειχα varadero για 4 χρονια,ημουν και ειμαι μελος στο varadero club hellas για 5+ χρονια, οπου εχουν περασει πολλα παιδια απο εκει,εχω δει και ακουσει για βλαβες που τους εχουν αφησει στο δρομο εχω ψαξει και εχω βολεψει κοσμο με διαφορα ανταλακτικα,και για αυτο εχω γνωση αυτων που λεω,και για τις τρομπες βενζινης,και για την κεντρικη ασφαλεια,και για το Fi,αλλα αυτες τις βλαβες δεν τις ειδα πουθενα να τις αναφερουν ,σημαινει οτι δεν υπαρχουν?? ακομα και το δικο μου εσβηνε,και μεχρι που το πουλησα δεν μπορεσα να το φτιαξω!!θελω να σου πω οτι δεν τα λενε και δεν εχω καταλαβει το λογο .και τα BMW και τα HONDA ,και τα YAMAHA ολα χαλανε αυτο ειναι το βασικο .
|
Οπως νομιζεις φιλε μου δεν θα λογομαχησω σε αυτο εδω το φορουμ γιαυτο το θεμα!!! Το εκανα παλιοτερα....φτανει πια!!!!
Θα σου πω μονον οτι, ο μηχανικος που λεει οτι το FI βγαζει προβλημα και ο ιδιοκτητης του οχηματος το διαδιδει στο club χωρις να ψαξει να βρει γιατι το FI του συγκεκριμενου οχηματος εβγαλε προβλημα δενε ιανι μηχανικος και η πληροφορια που διασπειρει ο ιδιοκτητης ειναι ψευδη!!!
Ειχες βαρα 4 χρονια, εχω Βαρα (3 μοντελα) 11 χρονια, ηξερες οτι ο μονος λογος που το FI βγαζει προβλημα ειναι ο τροπος που το εχουν περασει μεσα απο τις υπολοιπες καλωδιωσεις και οχι το ιδιο το συστημα? Οχι!!!! Ηξερες οτι επισκευαζεται? Οχι!!! Γιατι? διοτι κανεις μηχανικος δεν στο ειπε, διοτι κανεις απο τους δυο δεν το εψαξε!!!
Το ιδιο συμβαινει και με τα GS και τους αξονες τους!!! Ειπε κανεις μηχανικος γιατι σπανε οι αξονες στα GS? Οχι!!! Γιατι? διοτι κανεις τους δεν εψαξε ποτε να βρει την αιτια!!!
Ακου λοιπόν πια ειναι η αιτια αν και το εχω γραψει και αλλου.
Η 1200 εχει μια τσιμουχα στο ψαλιδι-αξονα η οποια ειναι στον αερα!! δηλαδη δεν εχει κολιεδες (οπως γινοταν μεχρι την 1100) ουτως ωστε να στεγανοποιειται το εσωτερικο του κελυφους που βρισκεται ο αξονας!!! Αποτελεσμα αυτου ειναι οτι οταν κυκλοφοραει σε βροχη, οταν την πλενει με το λαστιχο και ακομα χειροτερα με την πιεση το νερο μπαινει μεσα στο εσωτερικο του κελυφους και ξεπλενει τα γρασσα απο τους σταυρούς της συνδεσης. Αυτο εχει σαν επακολουθο να ξεραινονται οι τσιμουχες στεγανοποιησης και να σκουριαζει ο αξονας απο ακρη σε ακρη!!! Τελος τα καρε σκουριαζουν, φθειρονται, στεγνωνουν και ο αξονας ......παπαπαλα!!!
Η θεραπεια ειναι αυτο που ειπε καποιος φιλος πιο πανω, λυσιμο (καθε 30,000-40,000κμ ειναι ΟΚ) γρασσαρισμα ελεγχος και παλι δεσιμο!
Αν δεν ψαξεις να βρεις την αιτια του προβληματος η φημη που θα ακολουθει το οχημα ειναι........σπανε οι αξονες.....οσον αφορα την GS!!!
Βγαζει προβλημα η ηλεκτρομηχανικη τρομπα βενζινης.....κι ας εχει διαρκεια ζωης ανακοινουμενη απο το εργοστασιο κατασκευης ΤΗΣ τα 60000κμ!!!! Βγαζει προβλημα το FI....κι ας ειναι το καλωδιο της αντεννας περασμενο με λαθος διαδρομη απο το εργοστασιο συναρμολογησης........ αλλα οχι σε ολα!!! Αυτα για το Βαραντερο!!!!!!
Δεν ειναι δικαιο νομιζω για κανενα οχημα!!!
Last edited by GeorgeP; 17-04-2011 at 00:45.
|