View Single Post
  #205  
Παλιό 17-04-2011, 03:30
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Μάλλον άξονας

Γιώργο, και το 1150 έχει κολιέ στην φυσούνα του άξονα.
Στο 1200 είναι όπως γράφεις, αν και για να περάσουν νερά πρέπει πρώτα να ξεραθεί το γράσο και να έχουμε μεγάλη πίεση ΄η βάπτιση π.χ. σε μεγάλη λακκούβα-σκάμμα, σε ποτάμι κ.α. (όχι από βροχή). Η πρόταση σου για <<σέρβις>> του άξονα (και όλου του συστήματος ψαλίδι-φυσουνες-άξονας-<διαφορικό> ) κάθε 30.000-40.000 χιλ είναι λογικό και σωστό, θα συμπλήρωνα το κάθε 2 χρόνια εάν δεν έρθουν τα χιλιόμετρα γιατί το γράσο ξεραίνεται με τον χρόνο (ιδίως εάν η μότο δεν φυλάσσεται είναι σε κλειστό χώρο).
Οι ενέργειες αυτές νομίζω ότι δεν είναι επίσημες(σέρβις μανουαλ), αλλά καλό είναι να γίνονται.
Το σύστημα με την <φυτευτή> φυσούνε υπάρχει σε όλα τα μοντέλα R και K …γιατί δεν έχουμε περιστατικά (ίσως να είναι πολύ λίγα) σε αυτά ? Μήπως γιατί είναι δύσκολο να φανταστούμε ένα Κ1300S μέσα σε ποτάμι ? Μήπως γιατί δεν είναι σύνηθες να βλέπουμε τον Πάκι στο πλυντήριο να προσπαθεί με την πίεση να διώξει την ξεραμένη λάσπη από την τελευταία χωμάτινη λασποβόλτα στο R1200RT /K 1300GT μας ???!!!

Επίσης υπενθυμίζω ένα ρυτό που ακολουθώ : Σύμπτωση Επαναλαμβανόμενη…παύει να είναι Σύμπτωση….άρα κάποιο λάκκο έχει…ο άξονας!!!
Reply With Quote