Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
...Το πιστόνι φαίνεται να έχει <<σκαμπιλίσει>> έντονα , προφανώς μετά από ένα κόλλημα . Τι προκάλεσε το κόλλημα δεν μπορώ με βεβαιότητα να πω....
|
Στρώσιμο του κινητήρα με χαμηλές στροφές και φορτίο. 70χλμ/ω με 5η, 6η και ψιλοανηφόρα πχ. Έτσι κολλάνε τα πιστόνια. Το γράφει και το μάνιουαλ. "Μην την στρώνεις με χαμηλές στροφές και φορτίο". Ότι καλύτερο για να αναπτύξει μεγάλη θερμοκρασία ένας άστρωτος κινητήρας και να κολλήσει το πιστόνι, κάτι που θα το δεις αρκετά αργότερα. Ο φίλος taksidiotis έτσι μας λέει ότι την έστρωσε, μέχρι 3.000 στροφές. Άρα δεν έστρωσε ποτέ ο κινητήρας και μετά το πλάκωσε σε 200άρες. Επίσης τα παλιά μαστόρια, αλλά και οι κατασκευαστές μας λένε ότι οι συχνές αλλαγές λαδιών "κουράζουν" τον κινητήρα. Το λάδι δεν προλαβαίνει να "στρώσει".
Είπαμε, αυτό που γράφει το μάνιουαλ, εκτός του ότι είναι το καλύτερο, είναι και το σωστό. Στρώσιμο στις 4.000 στροφές και λάδια στα 10.000.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από taksidiotis
ετσι,γιατι μεχρι το μεγαλο σερβις η μηχανη ηθελα να αλλαζει συχνα λαδια,βιτσιο δικο μου.μετα οι αλλαγες λαδιων θα επαιζαν μεταξυ 4500-5000χλμ.
δουλεμα κινητηρα.
στρωσιμο,μεχρι τα 1000χλμ,3000στρ
απο τα 1000χλμ ανεβασα στις 4000στρ
στα 4 και κατι και μετα την αλλαγη λαδιων ειδα στο κοντερ 160-170χλμ αλλα και 210 1-2 φορες μετα τα 5000χλμ κι αυτες οχι με αλλαγες ταχυτητων στα κοκκινα....
|