View Single Post
  #5  
Παλιό 21-04-2011, 22:01
γιαγια αρκουδα Ο/Η γιαγια αρκουδα βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ν. φιλαδελφεια
Μoto: BMW K 1200 LT NEXUS 500 AX1 HONDA KABASAKI ZX636RR GSR600 SUZUKI
Μηνύματα: 396
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

να σου πω. οσο αργοστροφος τοσο πιο μακροζωηα θα εχει.
δες της παλιες bmw πιστευο οτι μετα απο 1 000 000 λογικα ολο και καποια βλαβη θα βγαλουν .
οσο για τις νεες ειναι λαχειο.
το μονο που εχεισ να κανεις ειναι να μην την αφισεις χωρεις λαδια. και να κανεις τα σερβις της. τορα εναν κηνητηρα αν τον δουλευεις στα κοκκινα .... θα στα δοσει στο χερι γρηγορα.
γενικα η ιστορια του μποξερ λεει οτι ειναι αξιοπιστος κηνητιρας. αν ο κατασκευαστης δεν εχει κανει καμια πατατια με φτυνο υλικα τοτε.
αν την μοτο σου την σεβαστης θα σε ανταμιψει αν την γραψεις στα αρ....α σου θα την φας ασχημα γιατι δεν θα σε σεβαστη και αυτη.
απο φιλους που εχουν μποξερ πριν το κρισιμο ετος 2005 ειμαι σηγουρος οτι δεν θα αντεξουν αυτοι τα χιλιομετρα και οχι η μοτο που δεν θα εχει προβλημα.
τα μετα το 2005...
προσεχε την και θα ζησετε μαζι πολλα χρωνια...
και οσο υπαρχει ο θανασης να μας τισ φτιαχνει καλα να ειναι και θα της χερομαστε. οσο για τους αλλους μηχανικους.....
μακρια και αλαργα αν πανε να φτιαξουν κανενα καροτσι μπετου και πολυ τουσ παει. γιατι κακα τα ψεματα τις περισοτερες φορες η μοτο καταστρεφονται απο μα...ες μηχανικους που τουσ πας πχ να σου αλαξουν λαδια και σου βαζουν αυτα που κανουν κεφι αυτοι και οχι αυτα που λεει ο κατασκευαστης γιατι ετσι βγαζουν περισοτερα... και αμα τουσ πεις τιποτε << ξερω τι κανω μην φοβασε τιποτα>> και το ξερω το δικο του το πληρωνεις εσυ ακριβα...
και στην ελλαδα απο μαστορους........ ειμαστε ολοι λιγο πολυ καμενοι....


και δεν με νιαζει το τι θα λενε για αυτο που εγραψα γνωμη μου ειναι και δεν την αλαζω..
Reply With Quote