View Single Post
  #7  
Παλιό 22-04-2011, 00:15
TEOSS Ο/Η TEOSS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: R 1100 GS R 51/3 CB250RS
Μηνύματα: 2,237
Προεπιλογή Απάντηση: Όριο Ζωής Ενός Κινητήρα.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από γιαγια αρκουδα Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπων
φιλος μηχανικος που του τηλεφωνισα μου ειπε. οτι ενας ποληστροφος κινητηρας μετα τα 150 .000 χιλιομετρα ειναι ασιμφορος σε περιπτοση επισκευης αλλα και γενικα ολλη η μοτο εχει καταπονηθη αρκετα οποτε κρινετε καλυτερο να περασει στην εφεδρια αν δεν θελει καποιος να την πεταξει. οι αργοστροφοι κινητηρες εχουν 250-300 000 που συνφερουν μετα και οι κινητιρες και τα περιφεριακα της μοτοσικλετας ειναι ασυμφορα για συντηριση.
σε καμια περιπτοση ομως δεν σημενει οτι η μοτο δεν θα μπορεισ να κηνηθεις απλα θα εχεις το χερι ποιο ταχτηκα στην τσεπι για να δηνεις να την συντηρεις..
Πολύ ωραία και σωστά.!!!
Στην περίπτωση που θέλεις να κρατήσεις μια μότο του δικού μας στιλ (BMW R ΄η K) συντηρείς…αλλάζοντας ολόκληρα κομμάτια (!) από μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. Δηλαδή πρέπει να αλλάξεις ρουλεμάν στο κιβώτιο ΄η κάποιο άξονα, γρανάζι κ.α.…όχι δεν το λύνεις, δεν ασχολείσαι μαζί του! παίρνεις ένα ολόκληρο κιβώτιο !!!.Π.χ. για το GS 1100 βρίσκεις κιβώτιο με 200-250 ευρο, κινητήρα με 700-850 ….ολόκληρη μότο με 1.500-2.000…τρακαρισμένη τα μισά κ.λ.π.
Reply With Quote