Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
σημασία έχει το πόσο αδούλευτα είναι τα ελαστικά σε συνάρτηση και με την ημ παραγωγής....Σε 11 μήνες τα ελαστικά του Πάνου έχουν "δουλευτεί" αρκετά και συνεχώς αποκαλύπτονται νέες στρώσεις ελαστικού, δεν είναι παρατημένα να ξεραθούν....άρα τα 17κ χλμ δεν είναι απαγορευτικά.....Σίγουρα θα αρχίσει ίσως να παρατηρεί πρόωρη ενεργοποίηση του antispin, ιδιαίτερα σε σαμαράκια με ανοιχτό γκάζι.....
εγώ θα τα άλλαζα αμέσως, γιατί άν σου μπει η ιδέα στο μυαλό, δύσκολα θα φύγουν οι αμφιβολίες για τη ποιότητα των ελαστικών σου...
μεγειά......
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
εγώ θα συμφωνούσα με την τελευταία γραμμή του vpetza (εχμ... όχι το μεγεια)... ΑΛΛΑ πρακτικά δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος βιασύνης
επίσης ο Κώστας έχει ένα δίκιο στο ότι ΚΑΙ το DOT έχει σχέση (όχι ως μοναδικός παράγοντας, αλλά έχει μια επιρροή)
(ας μην πω πόσα χλμ. έχουν τα δικά μου - θα με φάτε)
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από vpentza
είχα 13-15.000 σε 1150GS, όλα μέσα στη πόλη...είχε τετραγωνήσει το ελαστικό και είχε και τουλάχιστον 2 χρόνια ζωής.....κατα καιρούς γλύστραγε λοιπόν......
κατάλαβα λοιπόν ότι αν το δούλευα το ελαστικό συνέχεια θα γλύστραγε αρκετά αργότερα...και λέω "κατάλαβα αργότερα" διότι φοράω ακριβώς το ίδιο ελαστικο στο 1200GS με 15.000 χλμ και νιώθω ότι ακόμα μου παρέχει ασφάλεια... 
|
Όλα τα παραπάνω είναι π@π@ρολογίες (σόρυ παιδιά, αλλά θα τον πάρετε στο λαιμό σας τον άνθρωπο για 200 ευρώπουλα)



Αμφιβάλω αν ο vpentsa τα ξαναδιαβάσει και καταλάβει ο ίδιος τι έχει γράψει







Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από CPretenteriS
Βασικά, από το DOT ξεκινάμε Πάνο μου...
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από aeriko
Το DOT των ελαστικών είναι 3908 δηλαδή 39η εβδομάδα του 2008. Ειναι δυνατόν σε μοντέλο του 2010;
|
Σωστός ο cprenteteris

