Απάντηση: Πως το χρησιμοποιουμε αυτον τον δισκο?
Αυτό είναι ένα όργανο,ας πουμε, που δείχνει στις πόσες μοίρες ανοιγοκλείνουν οι βαλβίδες
και χρησιμοποιήται παράλληλα με ένα μοιρογνωμόνιο που μπαίνει στο στρόφαλο(ή στο βολάν) για να βλέπουμε τις μοίρες.
Εννοείται ότι ο κινητηρας είναι στο πάγκο και του κάνουμε εγχείρηση ανοικτης καρδιάς.
Γενικά σε απείραχτα μοτερ δε χρειάζεται γιατί ακόμα και να τους βγάλεις
καδενες, κεφαλές κλπ.. όταν θα τα ξαναβάλεις ο κινητηρας έχει σημάδια για standar τοποθέτηση.
Όταν αρχίζεις να σκαλίζεις το μοτερ,για παράδειγμα με εκκεντροφόρους ρυθμιζόμενους ή/και με διαφορετικά
βυθίσματα τότε αυτό το όργανο είναι σαν μπουσουλας για ναχεις κάτι σαν βάση στο σκάλισμα...
Για παράδειγμα όταν βυθιζεις τη βαλβίδα περισσότερο για ταχύτερη πλήρωση τότε θα χρειαστεί
να τη έχεις για λιγότερο χρόνο-μοίρες ανοιχτη, οπότε με βάση αυτό το όργανάκι και τους
σχετικούς μαθηματικούς τύπους βρίσκεις στις πόσες μοίρες θα πρέπει να την ανοίξεις και να την κλείσεις
ρυθμίζοντας τον ρυθμιζόμενο εκκεντροφόρο ανάλογα.
Αυτά σε πάρα πολύ χοντρικές γραμμές...
|