View Single Post
  #14  
Παλιό 03-06-2009, 16:17
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ζάντες χυτές (συνήθως ελαφρού κράματος) εναντίον ζαντών με ακτίνες!!!!!!.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από emix Εμφάνιση μηνυμάτων
Ολα εχουν τα πλεονεκτηματα και τα μεινοκτηματα τους.
Δεν υπαρχει "πρεπει".
Η (ακτινωτη) χυτηπιστευω οτι εχει το προβλημα οτι αν πας σε πολυ σκληρο τεραιν και πολυ γρηγορα μπορει να στραβωσει και μετα το στεγανο του tubeless να μην δουλευει καλα. Ενας γνωστος μου που κανουμε χωμα μαζι αυτο εχει παθει.
Επισκευαζεται ομως πιο ευκολα.
Οι ακτινωτες ειναι για πιο δυσκολες καταστασεις. Ομως προσθετουν βαρος.
Εγω καποια στιγμη βρηκα και αποφασισα ν αλλαξω τις χυτες με ακτινωτες μαυρες ζαντες απο το 1200GS Adv.
Απο αισθητικης τουλαχιστον αποψης η μοτοσυκλετα εχει αλλαξει παρα πολυ. Εχω βγαλει ολα τα επιλεον πραγματα που της ειχα βαλει (καγκελα,προβολια) και παλι δειχνει ομορφη.
Ομως οι ακτινωτες ζαντες ειναι δυσκολο στο καθαρισμα και στην ακτινολογηση (ειδικα εδω στην Ελλαδα), αν γινει κατι.
ετσι ειναι όπως τα λες!! σε διορθωσα παραπανω στο δικό σου με τον χρωματισμό!!!
Βλέπεις, αλλιως τα βλέπετε εσεις οι απλοι αναβάτες κι αλλιως εγω και άλλοι μηχανοτέτοιοι, τρομάρα μας!!!!
Δηλαδη, δεν μπαινετε στο γιατι να ειναι ετσι όπως σωστα τα περιγραφεις ¨"η στο τι άλλο μπορει να υπαρχει απο πισω απο μια χυτη/αλουμινενια ζαντα!!! Μενετε στο γενικο, το οποιο δεν ειναι κακό απλως δεν ειναι αρκετό για εμας!!!! Αυτο προσπαθω να πως στον φίλο Νίκο (NLS) κι ελπιζω να με καταλαβαινει!

Παντως ναι, ο γενικος κανόνας ειναι, πας χωμα=ακτινες, πας ασφαλτο=χυτη!!

Υ.Γ. και κατι άλλο φιλε emιχ η χυτη ποτε δεν στραβωνει πάντα σπάει (μαγνησιο+αλουμινιο=σπασιμο στα πολλα ζορια) κι αυτο ειναι ενα απο τα μειον τους!

Last edited by GeorgeP; 03-06-2009 at 16:20.
Reply With Quote