View Single Post
  #25  
Παλιό 06-05-2011, 19:21
evanslam Ο/Η evanslam βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: Λαύριο - Λαμία
Μoto: BMW R 1200 GSΑ '10
Μηνύματα: 1,389
Προεπιλογή Απάντηση: Οδηγηση στο Χωμα: ABS και ASC ?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gsmaniac Εμφάνιση μηνυμάτων
αν δεν κανω λαθος ,στο σχολειο οι δοκιμες γινονται σε ευθεια και σε απλο χωμα.....αν κατεβεις καμμια κατηφορα με χαλικι και στροφες και δεν εχεις απενεργοποιησεις το ABS,το πιθανοτερο ειναι να πας ευθεια σε κανενα γκρεμο.....

Κώστα διόρθωσε με αν κάνο λάθος αλλά το ABS και ενεργοποιημένο να είναι δεν επεμβένει σε ταχύτητες κάτω απο 10-15 χλμ/ω οπότε όταν κατεβαίνεις πολύ κακοτράχαλο και πας βήμα σημειωτόν ίσα να ισορροπέις δεν επεμβένει φυσικά για τόσο χαμηλές ταχύτητες.
Για όσους δεν το έχουν δοκιμάσει μια απλή δοκιμή θα τους πείσει.

Τωρα επίσης έχω και την εντυπωση χωρίς να είμαι και σίγουρος πως αν ενεργοποιήσεις το ABS χάνεις και την δυνατότητα της integral πέδησης (δηλάδη αυτόματης κατανομης του ποσοστού πέδησης στον εμπρός και στο πίσω τροχό ανάλογα με τις συνθήκες) οπότε διπλό το κακό!


Το ξαναλέω πως ημουνα της αντίληψης του να βγάζω πάντα το abs στο χώμα αλλά μετα την εξάσκηση στα μαθήματα της KTM και του Νικου Σπανού διαπίστωσα ιδιοις ομασι πως φρενάριζα καλύτερα με abs ακόμα και σε δύσβατο χωματόδρομο.


Με λίγα λόγια το ABS είναι εκεί για να συγχωρεί τυχόν λάθη χωρίς να σε εκπλήσει με την συμπεριφορά του. Τώρα όπως αναφέρθηκε και παραπάνω αν πάς για πρωταθλητισμό ε τότε δεν το χρειάζεσαι.

Στην ερώτηση γιατί ο γερμανός έχει βάλει το κουμπί απενέργοποίησης η απάντηση είναι για όσους θέλουν να παίξούν (καποιος είπε παραπάνω πως του αρέσουν οι κολιες!) η για όσους απλά δεν μπορόυν συνηθήσουν το ABS στο χώμα και δεν μπορούν να το εμπιστευτούν(παλαιάς σχολής) ή αμα είσαι ο Σπανός ή ο Μανιάτης και δίνεις κανένα αγώνα (που δεν θα δώσεις βέβαια κανένα αγώνα με τα 1200 GS).
Reply With Quote