View Single Post
  #4  
Παλιό 06-06-2009, 02:26
Ionlab Ο/Η Ionlab βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: Πάτρα
Μoto: BMW R-1150GS
Μηνύματα: 198
Προεπιλογή Απάντηση: bmw F650 gs VS honda xl 650 transalp

Τεχνολογικά οι κινητήρες στα 1100 είναι made by BMW οι άλλοι made by Rotax (Αυστριακή). Το 97 τα 1100 δέχθηκαν αναβάθμιση στα διαφορικά επομένως καλό είναι να κοιτάξεις για κάποιο 98αρι-99αρι μοντέλο. Χλμ δεν παίζουν τόοοσο μεγάλο ρόλο. Οι κινητήρες στρώνουν στα 20000.
Θα χρεαιστείς τις ενισχύσεις πλαισίου της touratech λένε πολλοί. Εγώ δεν τις είχα αλλά και δεν κοπανούσα το μηχανάκι στα χώματα κτλ.
Το ABS πρέπει να είναι πιο εξελιγμένο στα 650 αλλά ούτως η άλλως θα πρέπει να μάθεις να φρενάρεις σαν να μην ύπάρχει. Σε πολύ λεία άσφαλτο (γυαλί) θα πρέπει να αφήνεις αποστάσεις γιατί αν μπει σε λειτουργία το ABS το φρενάρισμα θα σου φανεί ατελείωτο. Βέβαια χωρίς ABS θα γυαλιζες εσύ την άσφαλτο. Ίσως ένα 650 να τα κατάφερνε καλύτερα αν ο κύκλος του ABS είναι πιο γρήγορος.
Επιπλεόν από αξία μεταπώλησης δεν έχεις πλέον να χάσεις και πολλά. Από τα 4000-4500Ε που κυμαίνονται τώρα δεν νομίζω να πέσουν και πάρα πολύ οι τιμές.
Στην θέση σου θα οδηγούσα ένα...το αν θα σου κάνει είναι και θέμα προσωπικό. Απλώς τα κυβικά και τα άλογα μην σε φοβίζουν...μεγάλος είσαι μπορείς να δείξεις σύνεση και υπευθυνότητα στο πόσο θα γυρίσεις την μανέτα.


ΥΓ. Ξέχασα και το τεστ drive του Multistrada.

Last edited by Ionlab; 06-06-2009 at 02:35.
Reply With Quote