Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από TEOSS
Άρα καλά κατάλαβα ότι κάτι ιδιαίτερο παίζει με την σχεδίαση του συστήματος πέδησης του βαραντερο…μιας και έχω αλλάξει δεκάδες τακάκια σε πλήθος διαφορετικών μότο χωρίς χρήση…φιλερ!!!
Μιλάμε για σχεδιαστική μαμακία ολκής…εάν δεν πας στο εξουσιοδοτημένο να σε γδύσουν και αλλάξεις μόνος σου τακάκια ΄η βγάλεις τον τροχό και δεν γνωρίζεις την <ιδιαιτερότητα> ….σκοτώθηκες.!!!!
Οι Ιάπωνες δεν έχουν πρόβλημα με ποιοτικό έλεγχο στα εξαρτήματα των μότο τους …έχουν πρόβλημα με ποιοτικό έλεγχο των ίδιων των μότο σαν μοτοσικλέτες και όχι σαν μηχανάκια-σκοτώστρες που τα πετούν στον κόσμο εδώ και δεκαετίες…
..........
|
Θα το χαρακτηρίσω το ποστ σου, σαν υπερβολές, αλλά και έλλειψη κατανόησης των γραφομένων μου. Να σου θυμίσω ότι έχουν πουληθεί εκατομμύρια Βαραντέρο, και δεν ξέρω και πόσα δις Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες....
Έτσι όπως το λες, θα είχε λυθεί το δημογραφικό πρόβλημα του πλανήτη. Μην μου απαντήσεις, δεν θα συνεχίσω άλλο το οφφ τόπικ...
Θενκς