ΚΑΛΟ σφίξιμο γιατί στάζει ακριβώς πάνω από την εξάτμιση μόνο ε.
Λίγο ακριβό για μπιτονάκι με τρύπα και μια βάση. Δεν μπορούσες να φτιάξεις κάτι τέτοιο μόνος σου;
Το μπιτονάκι το χωριστό είναι πραγματικά "ψαγμένη" λύση (δηλ. θέλει ανθρώπους που θα υπολογίζουν ranges που θα διανύσουν και πράγματι θα σταματάνε για να ρίξουν στο ντεπόζιτο ότι έχει το μπιτόνι), αλλιώς θα καταντήσει ένα (ψιλο-επικίνδυνο και ψιλο-ακριβό) αξεσουάρ πέντε κιλών μόνιμα στη μηχανή, σε... αχρηστία αφού στην πράξη θα σταματάς όταν θέλει βενζίνη το κανονικό ρεζερβουάρ, στο βενζινάδικο.
Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Θα έχεις πχ. 20 (ή 30 ή 40) remaining στο κανονικό ντεπόζιτο, θα έχεις το μπιτονάκι γεμάτο, θα περνάς από το βενζινάδικο στο χωριό και θα λες ΠΑΝΤΑ "ας γεμίσω τώρα που είμαι εδώ και άσε το για πιο μετά το άλλο".
(γι' αυτό οι άλλες λύσεις είναι πιο ακριβές, γιατί είναι πιο "διαφανείς" - απλά αποκτάς μεγαλύτερη αυτονομία χωρίς να κάνεις τίποτα και σου γίνεται "φύση" ότι έχεις τόσα χλμ. για να αδειάσει το ΣΥΝΟΛΟ του καυσίμου σου)
"Ψαγμένα" όμως, πράγματι είναι invaluable πάνω σε μια ράχη.