View Single Post
  #44  
Παλιό 24-05-2011, 10:28
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: σπανε τα bmw?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων




Σύντομο σχόλιο. Έκανα το service των 60,000χλμ, είχα χρόνο και ρώτησα τον… μάστορα γιατί χαλάνε. Μου είπε ότι μέχρι πέρσι, το πέρας των τελευταίων ανακλήσεων, πιο πολύ δούλευε για ανακλήσεις, παρά για service και βλάβες. Φέτος έχει μειωθεί τραγικά το ποσοστό των βλαβών. Αυτό έγινε γιατί πονήρεψαν οι Γερμανοί και παρήγαγαν τμήματα σε Κίνα και Πακιστάν. Δεν τους έκατσε και τώρα έχουν χώσει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη και διόρθωση των κακών πεπραγμένων. Μου έβαλε και ημερομηνίες παραγωγών, αλλά ρωτήστε και κανέναν δικό σας.
Tα 60% των ηλεκτρικων του Βαραντερο αλλα και καποια μηχανικα τμηματα π.χ. καρτερ κατασκευαζονται σε Ιαπωνικα εργοστασια στην Ινδονησια και Κινα! Ο κινητηρας του απο το 2010 και μετα κατασκευαζεται και συναρμολογειται κατα 90% απο ευρωπαικα προιοντα. Συναρμολογειται δε ολοκληρο στην ισπανια μεχρι το 2009 και στην Ιταλια απο το 2010 και μετα. Ομως δεν σπανε δεν χαλανε. Η ποιοτητα των πλαστικων, ναι δεν ειναι η πατροπαραδοτη Χοντα και δεν εχει καμια σχεση με τα αφρικα μεχρι το 2000 και τα Βαραντερο μεχρι τα μεσα του 2002 που κατασκευαζονταν/συναρμολογουνταν αποκλειστικα και εξολοκληρου στην Ιαπωνια.
Η ιδια τακτικη ακολουθειται απο τις περισσοτερες Ιαπωνικες εταιρειες κατασκευης μοτοσυκλετων και αυτοκινητων χρονια τωρα πλην καβασακι και σουζουκι που ακομα ειναι made in Japan 100%.

Η χωρα κατασκευης δεν εχει σημασια τοση οσο εχουν οι προδιαγραφες που βαζει η ''μαμα'' και τον ελεγχο που ασκει η ιδια στην κατασκευαστρια Κινεζικη ¨η αλλης προελευσεως εταιρεια παραγωγης.
Αυτο που σου ειπαν περ R&D για διορθωση των κακως πεπραγμενων ειναι αληθεια, αλαλ δεν θα μεταφερθει η παραγωγη τους στην Γερμανια, λογω κοστους παραγωγης με συνεπακολουθο την τελικη αυξηση τιμης της μοτοσυκλετας, αλλα θα εξακολουθησουν να παραγονται σε Κινα και Πακισταν με μεγαλυτερο ελεγχο απο την μαμα εταιρεια και φυσικα καλυτερες προδιαγραφες.

Το οτι ο αξονας μεταδοσης (και τα παρελκομενα του) μικρυναν σε διαστασεις εναντι των 1150/1100, οπως ειχα ξαναγραψει, για λογους βαρους, δεν φταιει η κατασκευαστρια εταιρεια τους αλλα ο λαθος υπολογισμος στις δυναμεις που ασκουνται επανω του με συνεπεια αυτο που ολοι ξερουμε οτι συμβαινει σε καποια 1200 οταν ζοριστουν.

Το οτι η αντεννα του Βαραντερο, και μονον του Βαραντερο (ενω ειναι η ιδια με ιδιο κωδικο για ολα τα μοντελα Χοντα που φερουν συστημα HISS), εχει προβλημα στο 50% των κομματιων δεν φταιει η αντεννα (made in UK μεχρι το 2004 και made in Germany απο εκει και υστερα) αλλα ο λανθασμνος τροπος που την περασε ο Ισπανος/Ιταλος συναρμολογητης με αποτελεσμα να κοβει καλωδια αφου τεντωνει τα καλωδια οταν στριβεις τιμονι τερμα αριστερα, δηλαδη καθε φορα που το κλειδωνεις!!!!
Φταιει ο κατασκευαστης της Αντεννα οπου και να εδρευε η κατασκευη της? οχι βεβαια!

Last edited by GeorgeP; 24-05-2011 at 10:30.
Reply With Quote