
24-05-2011, 11:43
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: σπανε τα bmw?
Χρησταρα,
δεν το γραψα σαν παρατηρηση στα γραφομενα σου αλλα σαν επιπλεον πληροφορια και αν θες σαν μια ανευ αξιας αιχμη ενος καταναλωτη προς μια μεγαλη εταιρεια!! Το advrider.com ειναι γεματο απο ''προδομενους'' χρηστες GS, και ολοι αναρωτιουνται.... γιατι? Που πηγε η αξιοπιστια των μοτοσυκλετων GS 850/100/1100? Διοτι αυτη η αξιοπιστια αυτων των μοτοσυκλετων οδηγησαν στην εμπορικη επιτυχια (και τωρα πτωση διεθνως) των 1200!!!
Οχι μονον μπορουν αλλα και επιβαλεται να το κανουν!! Τι δηλαδη? να φτιαξουν την GS με αξιοπιστια RT που ειναι τα ιδια μηχανακια με διαφορετικο κουστουμι!! Το ενα δεν παθαινει τιποτε, το άλλο....ε, ολο και κατι βγαζει!!!!
Πως δηλαδη? οπως λες κι εσυ....ISO!! ¨η οπως λεω εγω επιπροσθετως στο δικο σου, δεν τους κοστιζει και τοσο να βαλουν ανθεκτικοτερο αξονα στο GS απο αυτο του RT, αφου τραβαει τα μυρια οσα σε off road χρηση!
Δεν τους κοστιζει να αλλαξουν αυτην την ηλιθια φυσουνωτη τσιμουχα στο ψαλιδι-αξονα με μια σαν του 1100....κ.λ.π., κ.λ.π.
Σε αυτο το λινκ BMW Warranty Performance. Good News. - BMW K1600 Forum : BMW K1600 GT and GTL Forums, απο φορουμ, θα δεις στο πρωτο ποστ την ερωτηση ενος αναγνωστη και την απαντηση του Kevin Ash πρωην αγωνιζομενου και νυν δημοσιογραφου σε MCN αλλα και αλλων περιοδικων ανα τον κοσμο (και του ΜΟΤΟ), η οποια τεκμηριωνει αυτα που γραφεις. Σημειωσε οτι ο Kevin ειναι φανατικος BMWακιας και ειναι αυτος ο οποιος πηρε συνεντευξη απο τον γενικο Δ/τη της ΒΜW γραφοντας το αρθρο στο MCN με τιτλο ''why BMW quality control has struck an all time low'' και το οποιο μπορεις να δεις εδω http://www.gsforum.gr/Γενικά-Μοτοσυκλέτα-24/kevin-ash-ενδιαφερον-αρθρο-4714/ και πιο καθαρα εδω http://varaderoforumcom.h826747.serv...2_0001_499.jpg
http://varaderoforumcom.h826747.serv...5_0001_645.jpg
|