View Single Post
  #6  
Παλιό 24-05-2011, 21:48
Jefe Ο/Η Jefe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Προεπιλογή Απάντηση: ΩΔΗ ΣΤΟΝ .... ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΜΑΣΤΗ !!! (μόνο όταν σου μπει το

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostasmats Εμφάνιση μηνυμάτων
δηλαδη πρεπει να ειμαστε η ρατσιςτες η "αριστεροι"?


Πρέπει να έχουμε ταμπέλες? Απλώς, πρέπει να είμαστε ελεύθεροι στον τόπο μας!




Jefe
Reply With Quote