
24-05-2011, 21:48
|
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
|
|
Απάντηση: ΩΔΗ ΣΤΟΝ .... ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΜΑΣΤΗ !!! (μόνο όταν σου μπει το
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostasmats
δηλαδη πρεπει να ειμαστε η ρατσιςτες η "αριστεροι"?
|
Πρέπει να έχουμε ταμπέλες? Απλώς, πρέπει να είμαστε ελεύθεροι στον τόπο μας!
Jefe
|