View Single Post
  #12  
Παλιό 02-06-2011, 15:59
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: έρχεται η BMWespa!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από geolag Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό που έλεγα πριν.Τον σεβασμό που ζητάς εσύ, πρέπει να τον προσφέρεις συγχρόνως.
Δεν νομίζω να πρόσβαλα τον Ναπο (με την καμία που λένε)... Ένα γεγονός είπα και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αν εσύ κατάλαβες το χιούμορ του στο συγκεκριμένο του post, εξήγησε το σε εμένα που στο κάτω κάτω λίγο πολύ με έχεις ήδη για βλάκα - άρα δεν είναι περίεργο να μην κατάλαβα κάτι που βλέπετε ΟΛΟΙ οι άλλοι.
Reply With Quote