
03-06-2011, 11:48
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: BMW F800GS,
Yamaha WR250R
|
|
Απάντηση: Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011 test ride Servin Kritis
Οδήγησα το Κ1600GT. Μεγάλη (σε όγκο και βάρος) μαούνα.
Είχε και ήχο αμαξιού...
Καλή προστασία από τον άνεμο (αυτό έλειπε...)
Καλό γκάζι και ροπή αλλά νομίζω του περισσεύουνε 400-600 κυβικά τα οποία τζάμπα τα έχει...
Για Κρήτη ειδικά είναι ακραίο δείγμα νεοπλουτισμού!
Για κάποιον φραγκάτο που πάει τουλάχιστον 2-3 φορές το χρόνο ταξίδι στην Ευρώπη σε καλά ξενοδοχεία πολλών αστέρων και τον υπόλοιπο το έχει σε κλειστό γκαράζ, είναι όντως καλή. Για τους υπόλοιπους νομίζω υπάρχουν πολύ πιο ταιριαστά μοντέλα. Πάντα μιλώντας με τη (δική μου) λογική (όχι συναίσθημα).
Για το R1200R που επίσης οδήγησα έχω να πω πως είχε πάρα πολλούς κραδασμούς. Μου θύμιζε παλιά μοτοσυκλέτα σε αυτό το θέμα.
Από την άλλη, η θέση οδήγησης, το χαμηλό κέντρο βάρους και το όλο στήσιμο με πώρωναν και μου ενέπνεαν εμπιστοσύνη να τραβήξω φουλ το γκάζι ενώ βαρούσαν όλα τα συστήματα προστασίας υπερωρίες...
Η εκδήλωση ήταν αξιοπρεπής. Αυτό που δε μου άρεσε ήταν που η οδήγηση ήταν πολύ σύντομη για τα γούστα μου. Δε τους κατηγορώ μια και ήθελαν να εξυπηρετήσουν όλο το κόσμο αλλά δε πρόλαβα να αποκτήσω άποψη ολοκληρωμένη. Επίσης δε μου άρεσε που δε μας είχαν ελεύθερους να κάνουμε εμείς τη διαδρομή που θέλαμε αλλά μας καθοδηγούσε ο μηχανικός της εταιρίας. Ή η φάτσα μου τους τρόμαζε ή φοβόντουσαν πως δε θα φέρναμε στην ώρα τους τα μηχανάκια πίσω...
Εγώ βέβαια έφαγα μόνο κάτι μπινελίκια από το μηχανικό το Δημόπουλο (καλά μου έκανε, με τις παπαριές που τουλεγα) και δε μίλησα με τους executive managers της BMW...
Last edited by Markas; 03-06-2011 at 11:50.
|