Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
το εχω γραψει πολλες φορες σε άλλα σχετικα νηματα, τα οκτανια ειναι απλα ενας αντικροτικος βαθμος!!! Τιποτε άλλο!!! Ουτε θερμοκρασιες ανεβαζει ουτε την ιπποδυναμη!!!!
Τα ψηλα οκτανια ειναι για μοτοσυκλετες με υψηλες σχεσεις συμπιεσης! Τα πολυ υψηλα οκτανια (100 ron) ειναι για κινητηρες με ΠΟΛΥ υψηλες σχεσεις συμπιεσης ¨η τουρμπο!!! Η υψηλη συμπιεση ανεβαζει την ιπποδυναμη και οχι η βενζινη που καιει! Φυσικα σε εναν κινητηρα με συμπιεση 15:1 ο οποιος ζηταει 100 οκτανια αν εσυ του βαλεις 95 ναι θα εχει πτωση ιπποδυναμης, θα κτυπαει πειρακια ΚΑΙ θα ανεβαζει την θερμοκρασια λογω των πειρακιων και της δυσλειτουργιας του.
Τα 100ron δεν θα προσφερουν τιποτε σε κανεναν κινητρα αν δεν ειναι σχεδιασμενος για αυτα!!!!!
Η GS εχει αντικροτικο αισθητηρα, αυτος -οταν το καυσιμο ειναι χαμηλων ron - δινει εντολη στην ηλεκτρονικη μοναδα (ECM) να μεταβαλει την πρωπορεια αναφλεξης ωστε να ταιριαξει με το ''κακο'' καυσιμο και να μην χτυπησει πειρακια!!!
Η 95αρα ειναι καταλληλοτατη για ολους τους κινητηρες που καινε αμολυβδη και δεν σημειωνεται στο βιβλιαρακι χρησης τους....... '' χρηση αποκλειστικα και μονον αμολυβδη 100ron''.
Στην Ελλαδα δεν εχουμε βενζινες 91ron παρα μονον 95,98 (σπανιως πια) και 100αρα η οποια σε κανενα πρατηριο, πουθενα στην Ελλαδα (απο ερευνες του Υπουργειου) δεν βρεθηκε να ειναι 100ron!! Μεταξυ 97 και 99 παιζει αφου ειναι σχεδον παντα νοθευμενη με αμολυβδη 95αρα!!
Η 95αρα θεωρω οτι ειναι μια χαρα για ολους!
|
Γενικότερα συμφωνώ με το όλο κείμενο, μόνο αν θες εξηγείς αυτό που μεγάλωσα - υπογράμμισα???