View Single Post
  #62  
Παλιό 11-06-2011, 07:13
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Δεσιμο μηχανης σε καραβι!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ARGI Εμφάνιση μηνυμάτων
Nίκο σε ευχαριστώ που με ενημερώνεις που κάνω λάθος..
Μόνο εξήγησε μου που, να μαθαίνω και εγώ...!!!
Μιας και θα ταξιδεύσω πρώτα ο θεός και εφέτος...!!!
Οι απόψεις μου είναι από προσωπικές εμπειρίες μου, που ταξιδεύω από μικρό παιδί, πέρα-δώθε με τα μηχανάκια μου..!!
Αλλά συζητώντας και με λοστρόμους στα καράβια..!!!
Μπορεί όμως να τα κάνω λάθος όλα αυτά τα χρόνια...
Για ενημέωσε με σε παρακαλώ...
Και οι δύο τρόποι στήριξης βασίζονται στο ότι 3 σημεία ορίζουν επίπεδο. Η διαφορά βρίσκεται στο εμβαδόν του νοητού τριγώνου που σχηματίζεται. Με το πλαϊνό σταν , το εμβαδόν του σχηματιζόμενου τριγώνου είναι μεγαλύτερο, άρα πιο σταθερή η βάση στήριξης. Στο κεντρικό σταντ η μοτοσυκλέτα είναι πλέον επιρρεπής να πέσει στη μια πλευρά (δεξιά ή αριστερά, αναλόγως από που θα δεχθεί πλευρική δύναμη, ροπή για την ακρίβεια....) Η βάση του τριγώνου που δημιουργείται από το σταντ, είναι στενή. Έχεις ένα τρίγωνο ισοσκελές, με μικρή βάση και δύο μεγάλα σε μήκος σκέλη. Ενώ στο πλαϊνό, έχεις τρεις μεγάλες πλευρές - βάσεις. Αν είναι στο πλαϊνό, προς την μεριά του σταντ δεν πέφτει και το ξέρουμε όλοι από την εμπειρία μας. Προς την αντίθετη μεριά για να πέσει, πρέπει να ασκηθεί πάνω της σημαντική ροπή και αυτό είναι εύκολο στο πλοίο. Γι αυτό δένουμε με ιμάντες, ώστε να υπάρχει πάντα τάση προς τη μεριά του σταντ. Έτσι δένουμε και στα τρέϊλερ. Το λάθος προφανώς, βρίσκεται στην προτίμηση σου για το κεντρικό σταντ. Κι εγώ δεν το καταλαβαίνω....

Last edited by forester; 11-06-2011 at 07:16.
Reply With Quote