View Single Post
  #8  
Παλιό 12-06-2011, 11:54
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
..εχω δοκιμασει 4 διαφορετικες μαρκες συνθετικων λαδιων στο Varadero μου... (Valvoline,Motul,Castrol και Αgip). Aναθεμα αν καταλαβα εστω και τη παραμικρη διαφορα στη λειτουργια του κινητηρα...
Στις μοτο με κοινό λιπαντικό για σαζμάν και κινητήρα, καταλαβαίνεις πολλές διαφορές (όταν υπάρχουν) μετά από 1500-2000 χλμ με τα λάδια, στη συμπεριφορά και στην αίσθηση του σαζμάν. Στα GS πώς να καταλάβεις διαφορά;;; Εγώ στις προηγούμενες μοτο που είχα έβλεπα διαφορές από λάδι σε λάδι. Το γλυκό δούλεμα του σαζμάν το είχα δει με MOTUL 5100, σε Africa, V-Strom & Varadero. Τα Agip, Valvoline όταν ζεσταίνονταν αρκετά , κοπάναγε το σαζμαν. Τα Castrol δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα MOTUL. Πάντα αναφέρομαι σε ημισυνθετικό 15-50 , που προτείνουν όλες οι εταιρείες για τα μεσαία και μεγάλα 2κύλινδρα ON-OFF. Στο Tiger, που έμπαιναν συνθετικά και πρότεινε η Triumph MOBIL 1, ήταν το χάλι το μαύρο μετά από 20' στην κίνηση.... Μου έβαλε κάποια άλλα ο μηχανικός μου την τελευταία φορά (δεν μπορώ να θυμηθώ με τίποτα...) και είδα τεράστια διαφορά. Πάντα στο πώς δουλεύει το σαζμάν! Στον κινητήρα -δυστυχώς- τα αποτελέσματα θα φανούν "κατόπιν εορτής"
Reply With Quote