View Single Post
  #9  
Παλιό 12-06-2011, 14:07
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: τεστ λαδιων.....πολυ ενδιαφερον

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester Εμφάνιση μηνυμάτων
Στις μοτο με κοινό λιπαντικό για σαζμάν και κινητήρα, καταλαβαίνεις πολλές διαφορές (όταν υπάρχουν) μετά από 1500-2000 χλμ με τα λάδια, στη συμπεριφορά και στην αίσθηση του σαζμάν. Στα GS πώς να καταλάβεις διαφορά;;; Εγώ στις προηγούμενες μοτο που είχα έβλεπα διαφορές από λάδι σε λάδι. Το γλυκό δούλεμα του σαζμάν το είχα δει με MOTUL 5100, σε Africa, V-Strom & Varadero. Τα Agip, Valvoline όταν ζεσταίνονταν αρκετά , κοπάναγε το σαζμαν. Τα Castrol δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο σε σχέση με τα MOTUL. Πάντα αναφέρομαι σε ημισυνθετικό 15-50 , που προτείνουν όλες οι εταιρείες για τα μεσαία και μεγάλα 2κύλινδρα ON-OFF. Στο Tiger, που έμπαιναν συνθετικά και πρότεινε η Triumph MOBIL 1, ήταν το χάλι το μαύρο μετά από 20' στην κίνηση.... Μου έβαλε κάποια άλλα ο μηχανικός μου την τελευταία φορά (δεν μπορώ να θυμηθώ με τίποτα...) και είδα τεράστια διαφορά. Πάντα στο πώς δουλεύει το σαζμάν! Στον κινητήρα -δυστυχώς- τα αποτελέσματα θα φανούν "κατόπιν εορτής"
την αλλη εβδομαδα φτανω τις 100000 χλμ και τα λαδια μου μεχρι τις 90000,ηταν αυτα που βαζει η bmw στα εξουσιοδοτημενα.....
μετα τις 90000 χλμ δοκιμασα τα BARDAHL και η διαφορα που ειδα εγω ηταν αρκετη.......μια μπαρα κατω η θερμοκρασια,πιο ησυχο δουλεμα ο κινητηρας και το πιο σημαντικο(νομιζω) στην αλλαγη λαδιου,το λαδι δεν ηταν καμμενο οπως εβγαινε μεχρι τωρα........
αξιζει να πω οτι μεχρι τωρα ο κινητηρας μου δεν εχει καψει σταγονα λαδι....ανεξαρτητου μαρκας
δεν το συνιστω σε κανεναν,απλα την εμπειρια μου γραφω....
Reply With Quote