Φώτη ανέβα και στα τρία.
Βασικά αφού είχες V-Strom 650, ανέβα μόνο στο 800 και το 1200.
Επίσης αν έχεις στο μυαλό άλλες μάρκες, δοκίμασε και αυτές! Ποτέ μη μένεις με την απορία.
Μην ακούς τα θέματα αξιοπιστίας του Ταξιδιώτη, γιατί του έτυχε μια μεγάλη ζημιά (που πλήρωσε η BMW ενώ και η μηχανή παρά την τεράστια ζημιά της δεν τον άφησε!!! αλλά την πήγε κανονικά "καβαλάρης" στο συνεργείο) και από τότε έχει τον ανάλογο υποκειμενισμό (και με την ευκολία του να έχει κάτι άλλο τώρα). Οι περισσότεροι από εμάς όχι μόνο δεν έχουμε κάποιο θέμα αξιοπιστίας, αντιθέτως μας έχει βγάλει και ασπροπρόσωπους εκεί που δεν το περιμέναμε.
Οπότε αυτό μη σε επιρεάσει, μόνο το τι σου αρέσει και τι νομίζεις θα σε βολέψει.
Κάτι άλλο για τη 1200. Το πιθανότερο δεν θα καταλάβεις πολλά με μια βόλτα. Μερικά πράγματα ναι ("ωχ που πήγε το βάρος", "ωχ γιατί στρίβει έτσι εύκολα;", "ωχ πως φρενάρει έτσι;") ...Οι κύλινδροι "κρύβονται" όμως μετά από μερικές βδομάδες χρήσης... και όταν λέω κρύβονται εννοώ εξαφανίζονται. Ίσως θα σου έχει τύχει με το V-Strom 650 να... έχεις κλείσει κάποιον 1200 από πίσω σου στην κίνηση.