Απάντηση: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 'L'Or Blanc'
...πουθενά δεν έχει χρήση εννοείς...
Όόσοι έχουν ασχοληθεί με πραγματικά σπορ αυτοκίνητα ξέρουν πολύ καλά ότι η veyron είναι "για να υπάρχει".
Μερικές λεπτομέρειες που ξεφεύγουν στον πολύ κόσμο:
- Αν θυμάμαι θέλει στην τελική της 18 λεπτά για να λιώσει τα λάστιχα...
- ...αλλά δεν πειράζει γιατί σε 12 έχει τελειώσει η βενζίνη (στο 100 λίτρα ντεπόζιτο).
- Έχει 10 ψυγεία.
- Για λόγους ασφαλείας (αν πάθουν κάτι τα ειδικά σχεδιασμένα φρένα) έχουν βάλει ABS και στο χειρόφρενο.
- Τα φρένα μια και τα αναφέραμε είναι ικανά για μια απίστευτη επιβράδυνση από την τελική (400+) στην ακινησία λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να μην καταστρέψουν και τα λάστιχα!
- Για να πιάσει πάνω από τα 350 βάζεις ένα ειδικό κλειδάκι, κάνει κάποια τεστ στο αυτοκίνητο ΚΑΙ τον οδηγό (ότι είναι έτοιμος να κάνει αυτό που ζητάει ...πιθανολογώ ρωτάει κάτι για να δει ότι δεν είμαι μεθυσμένος κλπ.).
- Το κλειδάκι αυτό το παίρνεις ΟΧΙ με το αυτοκίνητο αλλά μόνο αν περάσεις ένα ειδικό σχολείο της Bugatti. (αχ να τα έκαναν και άλλοι αυτά)
- Το cabrio (όπως αυτό) είναι ακόμα πιο άχρηστο, γιατί οκ με το hard-top επάνω πας με την τελική (λέμε αν... θες), αλλά με βγαλμένη την οροφή πιάνεις αρκετά λιγότερα ενώ κωμωδία είναι αν το πάρεις με την... πάνινη (Veyron με πάνινη οροφή ναι κι όμως, εξάλλου δεν μπαίνει άλλη στις θήκες του αυτοκινήτου) πάει με... 130 αν θυμάμαι (ναι 130 χλμ. ...τόσο κωμωδία).
...τώρα για το συγκεκριμένο θα έχει πλάκα το παραμικρό "άγγιγμα" (πχ. ένα κολονάκι της βίλας, μια απότομα ανοιγμένη πόρτα στο πάρκιν της εταιρίας ή και καμιά άγρια λακούβα) τι εφέ θα έχουν στην πορσελάνη, ενώ θα είναι ενδιαφέρον τι... φαναρτζίδικη δουλειά θα μπορούσε να γίνει. Φυσικά είναι ενδιαφέρον και το πόσο την κάνει να ζυγίζει (είναι ήδη βαριά btw...).
Στις στροφές μέχρι και Impreza πιθανά θα του ρίχνει... (έλα μωρέ όσο 30 Impreza κάνει)
Ωραία δουλειά στα πάντα, αλλά ίσως το πιο άχρηστο και πιο ματαιόδοξο αυτοκίνητο στη Γη.
Last edited by NLS; 12-07-2011 at 01:08.
|