
12-07-2011, 12:13
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS '05
|
|
Απάντηση: Χωρις φοβο και παθος...........
εγώ την παρέλαβα με 1246 km, από Γερμανία τον Μαιο του 2005.
οι χιλιομετρικές ενδείξεις είναι στο περίπου, και πλέον είναι κατάμαυρο ματ αντί του μαμά μπλέ ( μπλιάχ !)
- 25.000 αλλαγή ball joint ( ήμουνα "ψάρακας" και πήρα άλλο !)
- 30.000 κεντρική εσωτερική τσιμούχα άξονα
- 85.000 αντλία βενζίνης
- 90.000 αισθητήρας πίσω ABS
- 115.000 αισθητήρας κιβωτίου
- 135.000 αισθητήρας κιβωτίου πάλι, αλλά αλλάχθηκε εντός εγγύησης
- 137.000 αλλαγή ball joint ( μπήκε το αρχικό με φούσκα από μπροστινό ψαλίδι Alfa 33, πάθανε πλακάρα στο συνεργείο ! μόλις το είδανε )
να αναφέρω ότι κατ΄εμέ δεν είναι βλάβες η αλλαγή δίσκου ( χωρίς πλατώ κτλ ) στις 90.000 περίπου, ενώ στις 100.000 αλλάχθηκαν δισκόπλακες και τακάκια μπρός πίσω όλα μαζί. Επίσης έχει αλλαχθεί η μπαταρία στις 80.000 περίπου, και τώρα φοράει τη δεύτερη η οποία είναι απλή κλειστού τύπου ( οχι gel).
Στις αναρτήσεις δεν έχω κάνει τίποτα, απλά πλέον μετά από τόσα χιλιόμετρα, και χρήση από trail ride και βουνό, μεχρι γαιδουροφόρτωμα και ταξίδι είναι σε κατάσταση σκισμένης σωβρακοφανέλας, και το χειρότερο δεν έχω καταλήξει τι είναι καλύτερο να κάνω. Μεχρι να αποφασίσω βλέπω το κοντέρ να γράφει 200.000 ...
|