Το Veyron είναι μια άσκηση τεχνολογίας και "κοκορέματος". Η πρακτική του ουσία είναι σχεδόν μηδενική, αλλά δεν απαιτώ σε αυτές τις κλίμακες (αυτοκίνητο πάνω από ένα μύριο ευρώ) να έχει πρακτική ουσία. Απλά μη το ξεχνάμε.
Τα περισσότερα (εχμ... εννοώ ΟΛΑ) είναι πουλημένα σε ανθρώπους που πραγματικά δεν ξέρουν τι έχουν και τι να κάνουν τα λεφτά τους. Θα πάνε μερικές βόλτες το χρόνο (ίσως) και τον άλλο καιρό θα "τρίβονται" σε κλιματιζόμενα γκαράζ.
Ζήτημα αν τα μισά από αυτά (τα ελάχιστα Veyron του πλανήτη) πλησιάσουν ποτέ τα 400 χαω. γιατί απλά ο ιδιοκτήτης τους ΔΕΝ θα το κάνει ακόμα και ΑΝ έχει δρόμο.
BTW το SuperSport edition έχει 1200 άλογα, όχι 1000.
Ένα καράβι να δεις πόσα άλογα έχει. Νικάει το Veyron;
Μην υποτιμάς το τι σημαίνει μάζα. Η μάζα μπορεί σε κάποιο βαθμό να νικηθεί από τα άλογα (σε επιταχύνσεις κλπ.) Σε στροφές και τέτοια όμως δεν κρύβεται...
Φυσικά πάνε έξω για τις επισκευές και τα σέρβις τους... που θα πάνε στο μάστορα της γειτονιάς; Αλλά όταν η πορσελάνη κάνει ένα τσακ δεν μιλάμε για σέρβις ή φαναρτζίδικη δουλειά, μιλάμε για αλλαγή όλου του κομματιού.
Αν φυσικά ότι συζητάμε έχει νόημα σε κάτι.