View Single Post
  #10  
Παλιό 18-07-2011, 09:59
NLS Ο/Η NLS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: BMW R1200GS (από τους βλάκες που την είχαν πάρει καινούρια)
Μηνύματα: 4,915
Προεπιλογή Απάντηση: Stabilizer σε r1200gs adventure???

πάντως κατά τη γνώμη μου όποιος το θέλει το GS για αμιγώς ασφάλτινη χρήση και χάνει ένα μεγάλο κομμάτι του τι είναι αυτή η μηχανή αλλά και δεν έχει την κατάλληλη... υπάρχουν σαφώς πιο "δρομίσια" μηχανάκια

από εκεί και πέρα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι άριστο...
που σημαίνει ότι αν το οδηγείς σωστά δεν έχεις ανάγκη κανένα σταμπιλιζατέρ
αλλάζεις ταχύτητες υπό (μεγάλη) κλίση;
γιατί με μικρή και με μεσαία κλίση δεν κοσκινίζει καθόλου (κάθε μέρα το κάνω)
με μεγάλη κλίση απαγορεύεται να αλλάξεις ταχύτητα κανονικά

όταν μετά την επιτάχυνση πέσει ο τροχός κάτω ο μόνος λόγος που η μηχανή θα τρέμει είναι να είναι τα χέρια σου πιο σφιχτά από όσο πρέπει στο τιμόνι
με χαλαρά χέρια η ρόδα θα βρει το δρόμο που της λέει η Φυσική και πολύ ο#### δεν θα γίνει τίποτα "δραματικό"

(btw και για σούζες, αν και κάνει -λίγο δύσκολα- ακόμα και με τρίτη με κλειστό το ASC, πάλι λάθος μηχανή έχεις... το telelever σου δεν θα σε συμπαθήσει)

τέσπα δεν ξέρω τις γνώσεις σου, άρα και δεν τις θίγω, όμως από την λίγη εμπειρία μου κατάλαβα ότι πριν βρω το όριο της (εκάστοτε) μηχανής πρώτα έπρεπε να βρω τα δικά μου και να διορθώσω τα δικά μου λάθη

της GS τα όρια είναι αρκετά μακριά (για το είδος της) αλλά και έχει το ΤΕΡΑΣΤΙΟ χάρισμα να σου λέει αρκετά "πολιτισμένα" που είναι αυτά...

το σταμπιλιζατέρ στερεί μεγάλο κομμάτι πληροφόρησης στον αναβάτη και θεωρώ ότι κάνει περισσότερο κακό σε σημερινές μοτό (πόσο μάλλον όχι στημένες για αυτή τη δουλειά) παρά καλό

γι' αυτό και επιμένω "περί ορέξεως..."
Reply With Quote