View Single Post
  #8  
Παλιό 20-07-2011, 07:48
forester Ο/Η forester βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black και μπλουζάκια ΚΤΜ
Μηνύματα: 4,214
Προεπιλογή Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από commander Εμφάνιση μηνυμάτων
γιατι δεν εχει καψα απο τα κυλινδρα ασχετα αν δεν το λεμε ειναι το κρυφο μας μυστικο!!!
Ειλικρινά περίμενα πολύ χειρότερα πράγματα, μόνο που έβλεπα τα πόδια ακριβώς πίσω από τους κυλίνδρους!!!! Εμένα πάντως με εντυπωσιάζει πώς και δε νιώθω κάτι ιδιαίτερο. Oi κύλινδροι σε ζεσταίνουν αν είσαι στην κίνηση πολύ ώρα. Αλλά μιλάμε για αστραγάλους! Δεν ιδρώνεις εκεί
Για να ξεκαθαρίσω κάτι, 15+ χρόνια τζαπανάκια οδηγούσα. Δεν μεροληπτώ κι όπως λέει κι ο ταξιδευτής, αν ήταν κάτι θα το έλεγα με τη μία, όπως λέω τις απαράδεκτες καταστάσεις που είδα στο GS!!!
Παράδειγμα:
α. κραδασμοί παντού. Τόσοι, που λύνονται βίδες
β. κάλυψη από αέρα ανεπαρκής για το χαρακτήρα και τα λεφτά της
γ. μοτέρ με ροπάκλα πολύ χαμηλά, αλλά με "τρύπα " στην απόδοση κάπου στις 5-6000 rpm
δ. Ποιότητα αμορτισέρ , κατώτερη των προσδοκιών, βάσει τιμής πάντα...
ε. Τα συνδυασμένα φρένα του Vara, είναι πιο εξελιγμένα από της BMW. Το πίσω στα Vara επενεργεί και εμπρός!!!! Σταματάει η μοτό πολύ έυκολα μόνο με πίσω φρένο. Στα δικά μας, μόνο το εμπρός έχει συνδυασμένη λειτουργία. αν βάλεις καλά υλικά τριβής στο Vara (brebo ας πούμε) έχεις φρένα από άλλο πλανήτη

Last edited by forester; 20-07-2011 at 08:24. Λόγος: συντακτικό λάθος