
20-07-2011, 08:29
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από forester
Τα δικά μου τα καίει κάθε μέρα που παίρνω του αδερφού μου  Τα ψυγεία είναι στο πλάι και όταν μπλέξεις σε κίνηση νιώθεις την απαγωγή θερμότητας μια χαρά-χαρούλα  
Όποιος θέλει , πίνουμε καφεδάκι και πάμε μια βολτίτσα 10λεπτη και μετά διαφωνεί.... Τώρα στις ζέστες, έτσι!!! 
Σοβαρά τώρα, τη ζέστη του κινητήρα τη νιώθεις σε όλες τις μηχανές, ειδικά αμα μιλάμε για 650 και πάνω σε κυβικά. Στο παπί , μόνο στην εξάτμιση καίγεσαι! Το θέμα είναι που νιώθεις τη ζέστη και πόσο ενοχλητική είναι. Στο Vara , είναι πολύ ενοχλητική. Στο GS είναι έντονη πάνω από το τιμόνι και πίσω από τη ζελατίνα, λόγω ψυγείου λαδιού εκεί μπροστά, αλλά ΔΕΝ την νιώθεις, εκτός αν βάλεις χέρι εκεί. Επίσης αν φοράς χαμηλό παπούτσι (όπως το καλοκαίρι) και κοντό παντελόνι (όχι σορτσάκι) μετά από 30' στην κίνηση καίνει τα κολάρα της εισαγωγής, όμως η ενόχληση (σε μένα πάντα) είναι μικρότερη γιατί μιλάμε για αστραγάλους. Στο 1050 ένιωθες μια ζέστη γενικώς, ειδικά με τον ανεμιστήρα σε λειτουργία. Όχι κάπου εστιασμένη. Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο σε κάποιες περιπτώσεις (ακινητοποιημένος κλπ) αλλά γενικά δεν ενοχλούσε πολύ. Στο Vara όμως, η ζέστη είναι έντονη συνεχώς στα μπούτια. Δε μιλάω για κάψιμο, αλλά για έντονη ζέστη και ... επίπονη εφίδρωση 
|
Για τους κυλίνδρους λέω Δεν επιτρέπει επεξεργασία για κάποιο λόγο
|