Απόσπασμα:
	
	
		
			
				
					Αρχική Δημοσίευση από  forester
					 
				 
				α. κραδασμοί παντού. Τόσοι, που λύνονται βίδες  
β. κάλυψη από αέρα ανεπαρκής για το χαρακτήρα και τα λεφτά της 
γ. μοτέρ με ροπάκλα πολύ χαμηλά, αλλά με "τρύπα " στην απόδοση κάπου στις 5-6000 rpm 
δ. Ποιότητα αμορτισέρ , κατώτερη των προσδοκιών, βάσει τιμής πάντα... 
ε. Τα συνδυασμένα φρένα του Vara, είναι πιο εξελιγμένα από της BMW. Το πίσω στα Vara επενεργεί και εμπρός!!!! Σταματάει η μοτό πολύ έυκολα μόνο με πίσω φρένο. Στα δικά μας, μόνο το εμπρός έχει συνδυασμένη λειτουργία. αν βάλεις καλά υλικά τριβής στο Vara (brebo ας πούμε) έχεις φρένα από άλλο πλανήτη   
			
		 | 
	
	
 α. χμμμ... στην Ελλάδα ξεχνάνε τα ροπόκλειδα γι' αυτό
β. σωστό, αλλά τι θα κάνουν οι aftermarketάδες;
γ. μπορείς να την εξαφανίσεις, είναι για να περνάει τις δοκιμές καυσαερίων
δ. χμμμ - σίγουρα Ohlins δεν είναι, αλλά κάποιοι μπερδεύουν το μη αποδοτικό με το διαφορετικό
ε. ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Αλλά ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Πρώτα από όλα σε αυτό το είδος μηχανής ΕΠΙΤΗΔΕΣ το πίσω δεν ενεργοποιεί το μπροστινό (ενώ το αντίθετο γίνεται). Εκτός του ότι το θεωρώ λάθος ΓΕΝΙΚΩΣ να το έκανε αυτό, γιατί ποτέ δεν μαθαίνεις να φρενάρεις κανονικά και νομίζεις ότι είναι σωστό να πατάς μόνο το πίσω... ειδικά για το είδος της μηχανής θες το πίσω φρένο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ (όταν πατάς μόνο αυτό) για να μπορείς να κάνεις αυτά που χρειάζεται να κάνεις στο χώμα (πλασάρισμα).