
20-07-2011, 14:12
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
Μoto: R 1200 GS Triple Black
και μπλουζάκια ΚΤΜ
|
|
Απάντηση: Υγρόψυκτο BMW GS 1200 - Τελευταία νέα
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από NLS
α. χμμμ... στην Ελλάδα ξεχνάνε τα ροπόκλειδα γι' αυτό
β. σωστό, αλλά τι θα κάνουν οι aftermarketάδες;
γ. μπορείς να την εξαφανίσεις, είναι για να περνάει τις δοκιμές καυσαερίων
δ. χμμμ - σίγουρα Ohlins δεν είναι, αλλά κάποιοι μπερδεύουν το μη αποδοτικό με το διαφορετικό
ε. ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Αλλά ΜΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Πρώτα από όλα σε αυτό το είδος μηχανής ΕΠΙΤΗΔΕΣ το πίσω δεν ενεργοποιεί το μπροστινό (ενώ το αντίθετο γίνεται). Εκτός του ότι το θεωρώ λάθος ΓΕΝΙΚΩΣ να το έκανε αυτό, γιατί ποτέ δεν μαθαίνεις να φρενάρεις κανονικά και νομίζεις ότι είναι σωστό να πατάς μόνο το πίσω... ειδικά για το είδος της μηχανής θες το πίσω φρένο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ (όταν πατάς μόνο αυτό) για να μπορείς να κάνεις αυτά που χρειάζεται να κάνεις στο χώμα (πλασάρισμα).
|
α. ίσως, τώρα σφίγγω μια - μια και πιστεύω ότι θα λυθεί κάποτε.
β. χμμμ.... σωστό κι αυτό
γ. για το μοτέρ του 2010, ο Παναγιωτόπουλος δεν προτείνει κάτι. Πειραματισμούς κλπ σε μοτο 16000€ δεν προτίθεμαι να κάνω, ζω και μ΄αυτό. Επίσης, να διευκρινήσω ότι λέω κάποια μειονεκτήματα της μηχανής, για να μη χαρακτηριστώ μονόπλευρος. Κανένα μηχάνημα δεν είναι τέλειο.... Δεν υπάρχει το τέλειο! Πρέπει να λέμε λοιπόν και τα καλά και τα κακά.
δ. Δεν ανήκω εκεί... Τα συγκρίνω με του 990 ας πούμε. Μια φτηνότερη μοτο, με καλύτερη ανάρτηση κι ας μην έχει μπιχλιμπίδια κι ευκολίες.... Γιατί δεν την πήρα; Ε, ζητάς κι άλλα εκτός από fun to ride από μια μηχανή. Θεωρώ πιο all around το GS. Να μην γκρινιάξω καθόλου επειδή την επέλεξα;
ε. Για το χώμα έχεις δίκο. Παρόλαυτά και το Varadero πλασάρεται μια χαρά, όσο του επιτρέπει το ABS που δεν απενεργοποιείται. Και το κατέβασμα γι αυτό υπάρχει. Προσωπικά ένα ABS που βγαίνει εκτός, μου είναι υπεραρκετό. Τώρα για τη λάθος νοοτροπία που μπορεί να δημιουργηθεί, και το GS σε ΄΄μαθαίνει΄΄ να φρενάρεις μόνο με μπροστινο.... Σωστό είναι αυτό; Αν καβαλήσεις άλλη μοτό, δεν είναι λάθος; Τα φρένα πρέπει να ενεργοποιούνται σχεδόν ταυτόχρονα, με λίγη προπορεία στο πίσω . Έτσι λένε στα σχολεία οδήγησης, σε άσφαλτο και χώμα!
|