View Single Post
  #3  
Παλιό 22-06-2009, 13:57
kostas_366 Ο/Η kostas_366 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Επίδαυρος-Κερατσίνι
Μoto: R 1100 gs και τώρα R 1150 gs
Μηνύματα: 7,799
Προεπιλογή Απάντηση: 1150GS MOD 02 65000XLM

Καλορίζικο το εργαλείο..
Νομίζω καλό θα ήταν να περάσεις από κάποπιο συνεργείο, και εκεί να τους πεις ότι είναι πρόσφατη αγορά, και να τσεκάρουν κάποια πράγματα.. που όλοι εμείς οι ερασιτέχνες.. δεν τα ξέρουμε και τα ...πάντα όλα..
Αλλά αν κάνεις και πράγματα μόνος σου, νομίζω πρέπει να δεις..
-Το λουρί του δυναμού..
-Τα τακάκια σου, όχι μόνο σε <<ψωμί>> αλλά και σε λειτουργία, αν έχουν γίνει σαν τσαρούχια.
-Τα υγρά, φρένων και συμπλέκτη. Το 02μ (αν είναι κανονικό 02) έχει κατανομή φρένου 70/30. Η εξαέρωση θέλει λίγο προσοχή. Και τα υγρά συμπλέκτη.
-Φίλτρο βενζίνης (πέτατο και άστο να πάει στα κομάτια
-Λαδάκια, φίλτρο λαδιού και βαλβιδούλες φυσικά..
-Κοιτάς, πάνω από τα ιντζέκσιον τις ντίζες γκαζιού (κάνουν φθορά εκεί πολλές φορές)
-Αντισκουριακά και βαζελίνες-σιλικόνες σε, διακόπτες και ελαστικά μέρη.
-Την πίζω δισκόπλακα
-Βαλβολίνες σε διαφορικό (200μλ περίπου) και σασμάν (800μλ περίπου) μαζί με καινούργιες ροδέλες
-και φυσικά τον συχρονισμό των δύο πεταλούδων...
Φυσικά θορύβους που θα πεις στον μάστορά σου..
Καλά χιλιόμετρα.
Reply With Quote