View Single Post
  #15  
Παλιό 23-07-2011, 08:33
ortho Ο/Η ortho βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ, ΚΑΡΕΑΣ
Μoto: F 650 GS 2001, tweety!
Μηνύματα: 7,766
Προεπιλογή Απάντηση: Piaggio Beverly 250

Αντε να πω κι εγώ τη γνώμη μου.

Πόσο σίγουρο είναι ότι υπάρχει οικονομία τόση ώστε να δικαιολογεί την κατοχή και δεύτερου δίτροχου; Οτιδήποτε πάνω από 250 κυβικά έχει κόστος ασφάλισης όσο κι ένα 899 κυβικά. Αν είναι σκούτερ έχει κι αυξημένο κόστος συντήρησης. Οταν έχεις μιά μηχανή που γουστάρεις γιατί να μην την οδηγείς συνεχώς ιδίως αν δε σου δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση της πόλης; Τα πιό συχνά, στο χρόνο, σέρβις και τα λάστιχα κοστίζουν πολύ περισσότερο από το να συντηρείς και δεύτερη μηχανή αν δεν είναι ειδικής χρήσης; πχ εντουρο; Μας ενδιαφέρει να έχει όσο το δυνατόν λιγότερα χλμ για να διατηρήσει όσο γίνεται υψηλή τιμή μεταπώλησης; Η μηχανή δεν είναι επένδυση κατά τη γνώμη μου, είναι κ..λα. Στα οχήματά μου ποτέ δεν ενδιαφέρθηκα ιδιαίτερα για την εξωτερική εμφάνιση, φροντίζω όμως να είναι πάντα άρτια μηχανολογικά για να μπορώ να τα εμπιστεύομαι ότι δε θα με αφήσουν όταν είναι αυτό το τελευταίο που χρειάζομαι και να αισθάνομαι ασφαλής όταν τα οδηγώ.
Reply With Quote