καρε ... του δίσκου
Καλημέρα σ' ολους,
θα ήθελα γνώμες σε θεματάκι που ξέρω έχει συζητηθεί αρκετά... έχω διαβάσει και τα σχετικά post απο το παρελθόν!
στο θέμα μας .. μετά από αρκετά χλμ τις ζεστές αυτές μέρες όταν πατάω συμπλέκτη σταματημένος και χωρίς ταχύτητα, σταματάει ένας εκνευριστικός θόρυβος από το κάτω μέρος όταν το αφήνω ξανά πάλι.. είναι σαν κροτάλισμα που αλλάζει κάθε φορά ο θόρυβος όταν πατας το συμπλέκτη ... εκνευριστικό! ακούγεται πολύ καλά και καθαρά χωρίς κράνος..
πήγα σε 2 μάστορες για γνώμες ..... αφού πρώτα ο vasorfa μου ξεκαθάρισε κάποια πράγματα.....
το πρόβλημα ... στο καρέ του δίσκου... εκεί που δηλαδή φωλιάζει ο πρωτεύον άξονας μέσα στο δίσκο έχει πάρει τζόγο και για αυτό χτυπάει. όταν πατάω το συμπλέκτη αποσυμπλέκουν οι πλάκες (πλατό - χτένι) δεν κινείται ο δίσκος και για αυτό σταματάει... στην ερώτηση που έκανα αν υπάρχει πρόβλημα και οι 2 είπαν όλα καλα και στην επόμενη αλλαγή δίσκου θα το φτιάξουμε! το κάνουν όλα τα bmw είπαν....
σημειώνω το 1200gs του 9/2008 στα 18000 χλμ άλλαξε δίσκο ( πλατό και χτένι μάλλον-δε θυμάμαι) και τώρα είμαστε 38000 χλμ. Η επόμενη αλλαγή δίσκου λογικά θα είναι περίπου στα 70000 χλμ.. δηλ άλλα 30000 χλμ ακόμα... μου φαίνονται πολλά για να περιμένω!!!! εντωμεταξύ απο το θόρυβο που κάνει, μου φαντάζει ότι ο τζόγος που έχει πάρει έιναι αρκετός...ο ένας μάστορας μου είπε οτι ο δίσκος απορροφά συτή την ταλάντωση...
προβληματίζομαι αν εξαιτίας αυτής της ταλάντωσης που κάνει ο άξονας, στο τέλος πάρω το κιβώτιο ταχυτήτων στα χέρια.. εκτός και αν είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να αντέχει...
Σημείωση...ρώτησα για το γνωστό θέμα με το ρουλεμάν που ραγίζει... μου είπαν ότι ο θόρυβος δεν προέρχεται από εκεί και ότι ακόμα και ραγισμένο συμπεριφέρεται καλά... θα σπάσει όμως σίγουρα κάποια στιγμή χωρίς να δημιουργήσει πρόβλημα στη μηχανή εν κινήσει.... δε ξέρω αν η ταλάντωση του άξονα δημιουργεί το πρόβλημα στο ρουλεμάν!
να σταματήσω να ανησυχώ? τα δικά σας? .. θα χειροτερέψει?
μήπως δεν θα έπρεπε να το κάνει τόσο γρήγορα? να ζητήσω αλλαγή?
έχω ερωτήματα εεε!
|